eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiIlość użytkowników bankowości mobilnej (Wireless Banking) w Europie w latach 2002-2007 › Re: Ilość użytkowników bankowości mobilnej (Wireless Banking) w Europie w latach 2002-2007
    From: "Viacomp" <s...@m...stop.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ilość użytkowników bankowości mobilnej (Wireless Banking) w Europie
    w latach 2002-2007
    Date: Mon, 3 Feb 2003 08:32:27 +0100

    to tylko wróżenie z fusów, nic więcej

    3 lata temu specjaliści twierdzili że WAP rzuci wszystkich na kolana, teraz
    dodają kolorowy wyświetlacz do telefonu i myślą że to wiele zmieni.

    ps. przyzwyczailiśmy się już że Europę dzieli się standardowo na wschodnią i
    zachodnią :-)
    a tak to nie wiem np. czy Europa północna to również Polska ?? dla mnie
    Europa północna to Skandynawia