    Date: Thu, 27 Oct 2011 10:49:53 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile zarabiacie na bankach ?

    (26.10.2011 22:07), neoniusz wrote:

    > A ile czasu to moze trwac? mBąk to kilka minut na przelew. BGZ to tylko
    > czas zalozenie konta. Impresja to zakupy, wiec i tak sie je robi.

    Wszystko to kilka minut, ale wydaje mi się, że jak się zbierze do kupy
    to wszystko, uwzględniając to że trzeba to jakoś opanować rozumem,
    oderwać uwagę od innych zadań, to może wyjść żenująco niska stawka
    godzinowa tego zysku.

    Tak przynajmniej wynika z moich osobistych doświadczeń, kiedy się
    jeszcze bawiłem optymalizacja odsetek (dzielenie na małe lokaty poniżej
    belki, to było przed jednodniowymi lokatami), umieszczaniem środków na
    spłatę KK na lokatach itd.... być może jestem w tym jakoś wyjątkowo
    wolny albo mało ogarnięty ...

    p. m.