    From: Zbigniew Sosnowski <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ile zarabiacie na bankach ?
    Date: Wed, 26 Oct 2011 12:40:00 -0700 (PDT)

    On 26 Paź, 20:05, Simple Man <f...@v...pl> wrote:
    > Oferta gdzie wszystko jest darmowe to żadna oferta. Ile zarabiacie na
    > bankach ?
    >
    > W bieżącym roku na usługach bankowych zarobiłem już netto (odliczając
    > koszt w postaci opłat prowizyjnych za Bluecash; kartę debetową w BGŻ)
    > prawie 3000 PLN, a pewnie dobiję do ok 4000 PLN. W jaki sposób ?
    >
    > 1) mBank KK + Blucash (ok 3000 PLN),
    > 2) konto z podwyżką BGŻ (540 PLN),
    > 3) Impresja z Millennium (ok 300-400 PLN).
    >
    > Wszystko to dowodzi, że pozornie niewielkie kwoty mogą dać całkiem spory
    > profit w końcu 4000 PLN (w zasadzie za nic) to już jest niezły laptop
> [...]

    Na BGŻ - tyle samo
    w Millenium konta nie mam
    na KK jakieś połowę tego co Ty
    dochodzi jeszcze parę stówek za różne wiśnie.

    Przy okazji moglibyście podpowiedzieć co zrobić aby dostać ofertę dla
    Ciebie podwyższającą limit KK. Mam konto w Multi od końca marca i do
    dzisiaj nie dostałem żadnej sensownej oferty.