  • 11. Data: 2004-04-19 11:56:39
    Temat: Re: Ile wynosi ten "podatek belki"?
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisała:

    > Fortis nie zaokrągla podstawy opodatkowania a wie że inne tak robią
    Czyli Fortis łamie prawo :-)

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 12. Data: 2004-04-19 12:07:18
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Q wrote:
    > co za kretynski i niesprawiedliwy przepis :( ...

    pewnie, to niesprawiedliwe, ze jak komus wychodzi odsetek 0,49 PLN to nie placi
    podatku :-)

    > zalozmy, ze mam konto, np. w mBanku
    > i tyle kasy na nim, ze odsetki wyjda 0.51zl
    > (czyli ten najgorszy przypadek);

    nawet jak wyliczysz ze ci wyjdzie 0,50 zl to tez zaokragla
    do 1 zl podstawe opodatkowania
    trzeba zrobic dwie lokaty zamiast jednej albo na krotszy termin, zeby odsetki
    byly czestsze ale mniejsze
    *** blad ***

  • 13. Data: 2004-04-19 12:48:53
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > trzeba zrobic dwie lokaty zamiast jednej albo na krotszy termin, zeby
    odsetki
    > byly czestsze ale mniejsze

    wlasnie:
    w jakich bankach mozna miec lokaty krotsze niz na miesiac?

  • 14. Data: 2004-04-19 13:12:01
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Q" <o...@g...gov.pl> napisała:

    > odsetki
    > wlasnie:
    > w jakich bankach mozna miec lokaty krotsze niz na miesiac?
    W większości... Tylko kwoty minimalne są zaporowe...

  • 15. Data: 2004-04-19 14:19:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    gornik wrote:

    > W większości... Tylko kwoty minimalne są zaporowe...

    Ale mając w Inteligo możliwość tworzenia dodtakowych "przegródek" na pieniądze
    można sobie dobrać w każdej taką kwotę, żeby dostać 0,49 zł odsetek ;-)
    *** blad ***

  • 16. Data: 2004-04-19 19:35:47
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Ale mając w Inteligo możliwość tworzenia dodtakowych "przegródek" na
    pieniądze
    > można sobie dobrać w każdej taką kwotę, żeby dostać 0,49 zł odsetek ;-)

    "przegródek" - lokaty? dodatkowe konta?

    /w bankingu nie jestem orlem...

  • 17. Data: 2004-04-19 20:07:16
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "gornik" <g...@g...w.pl> napisał w wiadomości
    > Czyli Fortis łamie prawo :-)

    Czyli jednak nie _wszystkie_ banki ;-)

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.