  • 11. Data: 2003-11-01 22:42:24
    Temat: Re: Ile trzeba mieć, żeby utrzymać się z inwestowania?
    Od: Sztoker <s...@a...pl>

    On Sat, 1 Nov 2003 22:50:08 +0100, Tomasz Nowak wrote:

    >Wielu tobie podobnych zarobiło po kilkaset procent w początkach giełdy ....
    >psychicznie nie wytrzymali dołka i większość stracili bo trzymali za długo.
    >Dlatego uważaj ... do tej pory było OK i każdy na funduszach zarobił. Gorzej
    >gdy będzie chodziło o przyszły rok ...

    Nie każdy, bo samemu znam przynajmniej kilka osób, które, mimo
    przestróg, w czasie wakacji poleciały na lep "pewnych zysków" z
    obligacji, bądź też "super zysków" z rozreklamowanej "hossy" giełdowej,
    i już dziś liczą straty. Ja dla odmiany przez ostatnie 2 miesiące
    przeprofilowałem się mocno na amerykańskie akcje oraz obligacje i, póki
    co, sprawy idą średnio, choć i tak sporo lepiej niż gdybym konserwował
    kapitał na eMaxie.

    Sztoker

  • 12. Data: 2003-11-02 01:46:38
    Temat: Re: Ile trzeba mie*, Ŕeby utrzyma* si&#65533; z inwestowania?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

  • 13. Data: 2003-11-03 21:30:03
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

> [...]
    > przeprofilowałem się mocno na amerykańskie akcje oraz obligacje i, póki
    > co, sprawy idą średnio, choć i tak sporo lepiej niż gdybym konserwował

    masz na mysli fundusze oblig usd i caib top ameryka ?
    Te caib "topy"ciekawe sa, po wielkim dołku sprzed lat widać takie
    wynurzonko....
    A obligacje zagraniczne tez sa niezle, ale jako bezpieczna gra na kursach.
    Pogratulować zyskow z akcji - ja taki odwazny nie bylem, ale nie narzekam.

    ZN

  • 14. Data: 2003-11-03 21:50:26
    Od: Sztoker <s...@a...pl>

    On Mon, 3 Nov 2003 22:30:03 +0100, Zbyszek wrote:

    >masz na mysli fundusze oblig usd i caib top ameryka ?

    Tak - "dolarowy" Skarbiec i rzeczoną Top Amerykę.

> [...]
    >Pogratulować zyskow z akcji - ja taki odwazny nie bylem, ale nie narzekam.

    Generalnie lubię ryzyko, ale tu to miałem więcej szczęścia niż rozumu :-)

    Sztoker