  • 1. Data: 2005-08-18 18:55:29
    Temat: Opłaty za konto w Millennium
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Witam,

    Zastanawiam się nad założeniem konta w Banku Millennium i studiuję ich
    cennik
    http://www.millenet.pl/images/PL/prowizje_i_oplaty_1
    9.08.2005_854439.pdf .
    Jest tam taka opcja "Warunki znoszące miesięczną opłatę za prowadzenie
    konta:" I potem jest wymieniona lista ( dla Millekonto) :

    Przelew 100% wynagrodzenia netto -nie mniej niż:1) 1500 PLN
    Minimalne średnie saldo miesięczne powyżej: 2500 PLN
    Korzystanie przynajmniej z jednego z produktów:

    Czy z tego wynika że trzeba spełnić wszystkie te warunki żeby prowadzenie
    było za free czy tylko jedną z nich ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-18 19:04:35
    Temat: Re: Opłaty za konto w Millennium
    Od: Maciej Montewski <maciej@WYTNIJ_TOmontewski.net>

    Marcin_P. napisał(a):
    [...]
> [...]
    > Korzystanie przynajmniej z jednego z produktów:
    >
    > Czy z tego wynika że trzeba spełnić wszystkie te warunki żeby prowadzenie

    Wystarczy spelnic jeden warunek.

    M.

  • 3. Data: 2005-08-18 19:20:39
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    > Wystarczy spelnic jeden warunek.

    Dzięki za odpowiedź.

    Pozdr

  • 4. Data: 2005-08-18 19:34:45
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > prowadzenie

    Jak dla mnie najprzyjemniejszy jest warunek obrotu 500 PLN przy uzyciu KK :)

    MAd Hat
    ter

  • 5. Data: 2005-08-18 19:47:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Maciej Montewski" <maciej@WYTNIJ_TOmontewski.net> napisał w
    wiadomości news:de2m4b$nqr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    .

    > Wystarczy spelnic jeden warunek.

    Tak jest dzisiaj.
    W wyciagu za czerwiec bylo info o zmianie tych warunkow na takie, ze
    praktycznie zawsze placiloby sie 6zl/mc.
    Mialo sie to zmienic w lipcu i jakos cisza.
    Ale pewnie niebawem...:-(

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2005-08-18 20:02:14
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > praktycznie zawsze placiloby sie 6zl/mc.
    > Mialo sie to zmienic w lipcu i jakos cisza.

    No właśnie też jakoś nie jestem do końca przekonany bo TOiP jest już z data
    jutrzejszą i nie widzę słowa "lub". Czy w poprzednich TOiP jest to tak samo
    sformułowane bez tego słowa "lub"

    Pozdr.

  • 7. Data: 2005-08-18 20:10:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Marcin_P." <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    data
    > jutrzejszą i nie widzę słowa "lub". Czy w poprzednich TOiP jest to tak

    Oooo, jest juz nowa TOiP obowiazujaca od jutra i dalej mam bezplatnie...;-)

    Nie pamietam, ale kazdy z wymienionych warunkow jest warunkiem znoszacym,
    wiec slowa "lub" nie potrzeba.
    Jezeli spelniasz jakis warunek to oplata jest zniesiona i spelnienie innych
    staje sie nieistotne.

    Oooo, sa przelewy EuroElixirem po 9,50/18,00/30,00zl - milo ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2005-08-18 21:19:38
    Od: "news.mm.pl" <n...@m...pl>

    albo wziac karte kredytowa vica economic i co miesiac natrzaskac na
    karcie bodajze 450 pln. wtedy ror z ktorego nastepuje splata jest
    prowadzony za free. albo wziac u nich kredyt hipoteczny wtedy ror do
    kredytu tez za free. jak wezmiesz kredyt na 30 lat to "dozywotnio" :)
    konto za friko :)
    [d2].

  • 9. Data: 2005-08-18 21:28:17
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Uzytkownik "news.mm.pl" <n...@m...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > prowadzony za free. albo wziac u nich kredyt hipoteczny wtedy ror do
    > kredytu tez za free. jak wezmiesz kredyt na 30 lat to "dozywotnio" :)

    Nad wyrobieniem karty takze sie zastanawiam, ale nie zawsze zatrzaskam 500
    zl, a z kredytu to nie skorzystam :).
    Nad kontem to sie zastanawiam bo chcialbym skorzystac z Aukcji Lokat
    Terminowych.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2005-08-18 21:31:17
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

> [...]
    > wiec slowa "lub" nie potrzeba.
    > Jezeli spelniasz jakis warunek to oplata jest zniesiona i spelnienie

    OK. Jeszcze raz dzięki