  • 1. Data: 2002-05-11 06:22:40
    Temat: Ile moze kosztowac ubezpieczenie mieszkania ???
    Od: "Richard" <R...@p...onet.pl>

    Panowie?

    Wiem ze jak człowiek chce wziąść kredyt na budowanie domku, to jednym z
    podstawowych zabezpieczen jest ubezpieczenie budowanej nieruchomosci i
    [przelanie praw do tego ubezpieczenia na bank.

    Ktoś wie ile to moze kosztowac?

    takie ubezpoieczenie domu???

    Ktosd napewno brał kredyt mieszkaniowy na tej geru[pie, wiec napewno ktos
    weie jakiego rzędu są to sumy.....

    Z góry dziękuje za informacje...

    Pozdro.....

  • 2. Data: 2002-05-11 09:59:40
    Temat: Re: Ile moze kosztowac ubezpieczenie mieszkania ???
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Wylicz sobie wstepnie tutaj: http://www.zurich.pl/pl/default.asp

  • 3. Data: 2002-05-11 10:21:19
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Richard" napisał w wiadomości ...
> [...]
    >
    > takie ubezpoieczenie domu???
    >
    > Ktosd napewno brał kredyt mieszkaniowy na tej geru[pie, wiec napewno ktos

    Ok rok temu brałem taki kredyt w PBK BP - ubezpieczenie
    kosztowało mnie, jeśli dobrze pamiętam, 180 złotych.
    Ale dom domowi nierówny....