  • 1. Data: 2002-05-10 21:06:34
    Temat: kredyty
    Od: "marta" <m...@w...pl>

    Witam

    Mam prośbę czy ktoś mógłby mi doradzić w którym banku najlepiej wziąść
    kredyt budowlany oczywiście z jak najniższym oprocentowaniem, za informacje
    z góry dziękuję.

    Pozdrawiam
    Marta

  • 2. Data: 2002-05-11 17:08:37
    Temat: Re: kredyty
    Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Mam prośbę czy ktoś mógłby mi doradzić w którym banku najlepiej wziąść
    > kredyt budowlany oczywiście z jak najniższym oprocentowaniem, za

    looknij tu:
    http://www.bankier.pl/produkty/kredyty/search/mieszk
    aniowe.html

    albo tu:
    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/frameset.jsp

    wpisz do wyszukiwarek odpowiednie dane i potem możesz wybierać, przynajmniej
    wstępnie

    pozdrav
    siepacz

  • 3. Data: 2002-05-11 17:15:28
    Od: <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > kredyt budowlany oczywiście z jak najniższym oprocentowaniem, za informacje

    Zachęcam Cię do odwiedzenia strony Planów Finansowych MultiBanku. Są
    to "swieżutkie" produkty finansowe na rynku finansujące także budowę
    nieruchomości.
    www.planyfinansowe.com.pl