  • 1. Data: 2002-05-10 20:08:22
    Temat: BZWBK ---> mBank
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Nie wiecie czy sa jeszcze problemy z przelewami z BZWBK24 do mBanku?

  • 2. Data: 2002-05-11 06:08:37
    Temat: Re: BZWBK ---> mBank
    Od: "Jacek Piotrowski" <j...@n...bph.onet.pl>

    Mialem 2 miesiace temu, ale teraz jest juz o.k.
    Pozdrawiam
    Jacek Piotrowski

  • 3. Data: 2002-05-11 07:43:15
    Od: "qwerty" <l...@n...poczta.onet.pl>

    Miałem kilka dni temu taki problem,

  • 4. Data: 2002-05-13 07:25:08
    Od: Michał Kowalski <c...@q...pl>

    Użytkownik <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie wiecie czy sa jeszcze problemy z przelewami z BZWBK24 do mBanku?

    Jeśli mam być szczery, to nie zauważyłem żadnych problemów. Wszystko działa
    bardzo dobrze, a przelewów z BZWBK do mbanku mam dosyć dużo.

    --
    Michał Kowalski
    c...@q...pl

  • 5. Data: 2002-05-13 10:12:12
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jeśli mam być szczery, to nie zauważyłem żadnych problemów. Wszystko
    działa
    > bardzo dobrze, a przelewów z BZWBK do mbanku mam dosyć dużo.

    To masz szczescie. Mnie nagle przesatalo dzialac do mBanku, a Multibank od
    samego poczatku niby rachunek nie istnieje... :(