  • 11. Data: 2019-06-28 15:18:51
    Temat: Re: Ile kosztuje przyjmowanie platnosci karta?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-28 o 14:22, Tomaszek pisze:

    > Różne grupy, różny wiek. I wykształciuchy i janusze. Dramat.

    No i widzisz jak na tej niewiedzy można teraz doić matoły ;-)

    A tak naprawdę to banksterka zrobiła to "nazewnictwo" specjalnie żeby
    zmuszać ludzi do zaciągania kredytu Kur...a ODNAWIALNEGO.
    Powywieszałbym za jaja za takie faszystowskie praktyki.

  • 12. Data: 2019-06-28 15:41:03
    Od: Tomaszek <t...@t...org>

    W dniu 2019-06-28 o 15:18, z pisze:
> [...]
    > zmuszać ludzi do zaciągania kredytu Kur...a ODNAWIALNEGO.
    > Powywieszałbym za jaja za takie faszystowskie praktyki.

    Masz trochę racji. Miałbyś 100% racji gdyby to był XX wiek i dostęp to
    informacji byłby ograniczony. Ale mamy XXI wiek i nie jest. Dla chcącego
    zdobyć wiedzę jest to możliwe. Ludzie po prostu wolą wierzyć, ze to co
    im się wydaje to prawda. To ignoranci.
    Banksterka o tym wie co napisałem powyżej:(
    Moja opinia, zrobisz z nią co zechcesz;)

    --
    t0maszek

  • 13. Data: 2019-06-28 16:33:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup
    >"Nie ma żadnej różnicy, karta kredytowa to starsza nazwa, teraz to po
    >prostu karta do bankomatu i tyle"

    No coz ... mozna zyc w takim przeswiadczeniu i naciac sie dopiero gdy
    wcisna czlowiekowi prawdziwa KK ...

    >"Ja mam kartę kredytową, po okazaniu jak wół" Mastercard Debit" A ten
    >debit to co oznacza: no to właśnie oznacza, że mogę wziąć kredyt"

    A swoja droga - czy nie ma troche racji ?
    z karta debetowa robi sie debet, a debet to kredyt :-)

    A skad w ogole taka nazwa ?
    To chyba termin ksiegowy, odpowiednik naszego winien/ma, a tu tak czy
    inaczej placimy za towar ...

    J.

  • 14. Data: 2019-06-28 17:14:47
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Chyba żeś się w 2010 zatrzymał.
    > Oczywiście jak ktoś bardzo chce, to sobie i taką fatalną umowę znajdzie
    daj linka do lepszej. na serio. szczególnie interesuje mnie niski
    abonament po promocji i sprzedaż towarów na za małe kwoty. Tylko nie
    polska bezgotówkowa 12 miesięcy gratis. interesuje mnie co potem

    ToMasz

  • 15. Data: 2019-06-28 17:25:44
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 28.06.2019 o 17:14, ToMasz pisze:

> [...]
    > abonament po promocji i sprzedaż towarów na za małe kwoty. Tylko nie
    > polska bezgotówkowa 12 miesięcy gratis. interesuje mnie co potem

    2017r:
    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Dokad-po-terminal-p
    latniczy-i-ile-to-kosztuje-7535476.html

    2019r:
    https://terminaleplatnicze.net.pl/

    ale patrzcie po promocji!!!

    ToMasz

  • 16. Data: 2019-06-28 17:42:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 28 czerwca 2019 17:25:46 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > 2019r:
    > https://terminaleplatnicze.net.pl/

    Nawet nieźle to wygląda w ofercie "łatwy start" - 3 miesiące bez abonamentu, a potem
    19zł/mc abonamentu z prowizją 0,4% lub 29zł abo z prowizją 0,4%.
    Aż podejrzane to jest, bo inne (oczywiście poza "polską bezgotówkową", ale to
    wszędzie za darmo na 12 miesięcy - a bardzo miłe w tym paymento jest to, że nie jest
    napisane, co potem) oferty są o wiele droższe.

    mBąk się popsuł - abo 36zł z prowizją 0,59% + 5 gr albo abo 38zł z prowizją
    0,64%+0,04 zł - mimo wszystko jest to sporo lepiej niż Twój opis.
    Jednak wychodzi na to, że rzeczywiście dopiero od 10zł składowa zmienna prowizji
    przewyższa składową stałą.

  • 17. Data: 2019-06-28 20:20:49
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.biznes.banki.mydlane ń pisze tak:

> [...]
    > niektórzy właściciele mogliby płacić np. kartami kredytowymi.
    > Można przyjąć, że średnia wysokość opłaty miesięcznej to 400-600

    terminala? że niby w dobie online ktoś się pofatyguje avatarem do
    spółdzielni żeby zapłacić kartą?

    Promo zróbcie kto zapłaci z góry za kwartał ma zniżkę. Cebula się
    pochciwi.

    Jeszcze zróbcie ubezpieczenie mieszkań. Co miesiąc składka przy
    czynszu. Jak nie zapłaci traci ochronę.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 18. Data: 2019-06-29 13:39:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2019 20:20:49 +0200, PiteR napisał(a):

    > terminala? że niby w dobie online ktoś się pofatyguje avatarem do
    > spółdzielni żeby zapłacić kartą?

    mozna zalatwic i online. Albo stale zlecenie obciazania.
    Tylko to inna umowa, wiec pewnie inne oplaty.

    J.

  • 19. Data: 2019-06-29 20:36:18
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 czerwca 2019 08:18:56 UTC-5 użytkownik z napisał:

> [...]
    > zmuszać ludzi do zaciągania kredytu Kur...a ODNAWIALNEGO.
    > Powywieszałbym za jaja za takie faszystowskie praktyki.

    Troche masz racje. Ale z drugiej strony to oni biora na siebie ryzyko oszustw.
    W praktyce trudno (i raczej sie nie slyszy o takich przypadkach) o to aby ktos uzyl
    kradzionych danych z kredytowki, nakupowal stuffu/uslug a potem klient banku musial
    placic taki kredyt.

    Ja bym wolal aby to nie byl kredyt tylko spiete bylo z kontem ale w praktyce nadal
    byl by to ten sam mechanizm. Trza bylo by byc komus winnym zaplate za kupno taka
    "kredytowka"

    Wiec praktycznie roznicy nie ma. Do czasu az banki nie zmienia domyslnego podejscia
    na klient musi udowodnic racje.

  • 20. Data: 2019-06-29 20:38:06
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 28 czerwca 2019 09:35:37 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > A skad w ogole taka nazwa ?
    > To chyba termin ksiegowy, odpowiednik naszego winien/ma, a tu tak czy

    Ale debet mozna zrobic tylko jak bank sobie zachce.
    Nie zaplacisz w sklepie robiac debet (sprawdzic czy to nie platnosc dotykowa).
    Nie zaplacisz w internecie jak nie masz kasy.
    czyli dlugu nie zrobisz.
    Ale bank moze
    bank se naliczy oplate za karte i juz debet jest...