  • 1. Data: 2003-09-14 19:51:26
    Temat: Ile funduszy w SFI w mBanku
    Od: "Damian" <n...@w...pl>

    Na stronach mBanku piszą że jest 33 fundusze w SFI, a Ja naliczyłem ich 34 w
    systemie transakcyjnym:

    4 pieniężne
    12 obligacyjne
    11 hybrydowe
    7 akcji

    Z tego co zauważyłem to w systemie jest jeszcze 1 fundusz CAIB FIO
    STABILNEGO WZROSTU który nigdzie nie jest opisany na stronach mBanku.
    I jako chyba jedyny ma coś takiego: "Prospekt emisyjny - format html ;
    format PDF", chodzi mi o skrót do format html który niestety też jest
    plikiem pdf.
    Czy ten fundusz można też kupować, i kiedy będzie o nim informacji na
    stronach mBanku.

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2003-09-14 20:00:51
    Temat: Re: Ile funduszy w SFI w mBanku
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bk2gs4$9st$...@n...onet.pl,
    Damian <n...@w...pl>:

    > Czy ten fundusz można też kupować, i kiedy będzie o nim informacji na
    > stronach mBanku.

    Dzis sie pojawila jakas informacja na Forum ;)

    --
    Robert