  • 1. Data: 2003-09-14 12:05:36
    Temat: kredyt na dwie osoby, jak przeniesc na jedna do innego banku?
    Od: "Jacek Kowalczyk" <z...@N...gazeta.pl>

    witajcie,
    chodzi o kredyt hipoteczny.
    czy mozliwa jest krotka sciezka? tzn. zmiana aktu notarialnego gdzie tez sa
    dwie osoby, a potem splacenie dlugu w banku kredytem w drugim na jedna osobe?
    czy sciezka dluga, najpierw w banku zmiana kredytu na jedna osobe, potem
    pewnie cos u notariusza a na koncu juz jedna osoba sprzedaje dlug drugiemu
    bankowi?

    znacie takie przypadki? czy tylko mi sie tak niefarci...

    prosze o porady.

  • 2. Data: 2003-09-15 15:52:03
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    Jak jest zdolność kredytowa jednej osoby, a ta druga osoba nie jest
    współmałżonkiem (albo jest i jest rozdzielność majątkowa) - to tego drugiego
    banku nie interesuje, że chcesz refinansować kredyt udzielony większej
    ilości osób.

    Użytkownik "Jacek Kowalczyk" <z...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bk1lig$q97$1@inews.gazeta.pl...

    http://www.gazeta.pl/usenet/