    From: Raff <r...@f...it>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Idea bank- rozwiązanie stosunków
    Date: Tue, 12 Aug 2014 09:12:22 +0200

    Powodzenia. Ja od maja próbuję rozstać się z Getinonline. Po miesiącu dostałem
    list, że oni nie mogą zamknąć mojego konta firmowego (!?). Wysłałem pismo z
    kategorii WTF. Po kolejnym miesiącu, dostałem pismo, że oni zamknęli dostęp i
    rozwiązali umowę. Problem w tym, że dostęp dalej jest i lokaty można zakładać.
    Kolejne pismo. Do tej pory odpowiedzi brak. Wysłałem skargę do KNF. Dalej cisza.
    Oczywiście w pismach były wezwania do zaprzestania przetwarzania danych i
    wnioski o przesłanie potwierdzenia tego faktu, ale odpowiedzi brak.
    Jak widać, ten bank ma poważny problem z procedurą "wypowiedzenie umowy przez
    klienta".