  • 1. Data: 2002-02-24 18:50:25
    Temat: kredyt mieszkaniowy
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Gdzie waszym zdaniem najlepiej zaciągnąć kredyt mieszkaniowy?

  • 2. Data: 2002-02-26 12:48:36
    Temat: Re: kredyt mieszkaniowy
    Od: Wojciech Czapliński <t...@e...com.pl>

    > Gdzie waszym zdaniem najlepiej zaciągnąć kredyt mieszkaniowy?

    PKO BP

    Tarantoga

  • 3. Data: 2002-02-27 07:49:39
    Od: "nowac" <g...@p...onet.pl>

    >PKO BP
    a dlaczego tak sadzisz?
    mozesz podac zalety

  • 4. Data: 2002-02-27 07:53:04
    Od: <k...@g...pl>

    Millenium. Niskie oproc., chociaż trudno znaleźć jakąś kompetentną osobe (ale nie
    tylko w TYM banku). Niski udział własny, szczeg. jak masz nie wiecej niz 28 lat (i
    wtedy do 30 lat).

  • 5. Data: 2002-02-27 09:10:23
    Od: Wojciech Czapliński <t...@e...com.pl>

    Użytkownik "nowac" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > a dlaczego tak sadzisz?
    > mozesz podac zalety

    Próbowałem załatwić kredyt w GE Mieszkaniowym. Bank ten miał "specjalną" ofertę dla
    firmy, w której pracuję. Zwiabiony mozliwością kredytowania 100% wartości mieszkania
    rozpocząłem starania. Na miejscu okazało się, że "specjalna" oferta nie różni się
    niczym od oferty dla "młodych profesjonalistów". Złożyłem papiery. I tu rozpoczyna
    się długa historia niekompetencji i/lub kłamstw pracowników banku. W końcu okazało
    się, że mogą mi skredytować 80%, bo... za krótko pracuję - a mam umowę na czas
    nieokreślony.
    Postawiony pod murem (podpisana umowa z deweloperem) uzbierałem te 20% i wtedy
    okazało się, że najkorzystjniejsze warunki oferuje stary poczciwy PKO BP.
    Po szczegóły najlepiej udać się na ich witrynę lub do banku. W skrócie - korzystne
    oprocentowanie, korzystne warunki ubezpieczenia inwestycji do czasu ustanowienia
    hipoteki.
    No i dostałem tam kredyt żadnych bez problemów :)))

    pozdrawiam - Tarantoga

  • 6. Data: 2002-02-27 09:45:56
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Czapliński" <t...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:a5i7nu$58e$1@vainglory.hell.pl...

[...]

    Niestety do GE trzeba mieć większą cierpliwość, niż do PKO.
    A w dodatku przy tych samych warunkach kredyt w PKO jest bardziej osiągalny
    i tańszy niż w GE (moim zdaniem).

    Pozdrawiam
    -As-

  • 7. Data: 2002-02-28 23:10:38
    Temat: Odp: kredyt mieszkaniowy
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety do GE trzeba mieć większą cierpliwość, niż do PKO.
    > A w dodatku przy tych samych warunkach kredyt w PKO jest bardziej
    osiągalny
    > i tańszy niż w GE (moim zdaniem).

    Warunki nie są te same.
    Zwłaszcza jak popłacisz w PKO wszysteki prowizje - te jawne i ukryte (np.
    kursowe).
    Ja zdecydowałem się na GE.
    Niech będzie drożej, ale niech wiem z góry za co płacę.

  • 8. Data: 2002-03-01 09:55:50
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    > Warunki nie są te same.
    Zgoda.

    > Zwłaszcza jak popłacisz w PKO wszysteki prowizje - te jawne i ukryte
    (np.
    > kursowe).

    PLN - tylko prowizja.
    Waluta - oczywiście, że są widełki kursów dewiz i to nie ukryte.
    Wybór należy do Ciebie :).