  • 1. Data: 2008-09-07 19:39:37
    Temat: ING - zalozenie lokaty 8%
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    Nie mam zadnego produktu w ING. Chce zalozyc lokate na 3mce,
    8% w stosunku rocznym. Z drugiej strony nie chce nosic
    gotowki do oddzialu i wplacac w kasie tylko przelewem.
    Da sie to zrobic, podpisac umowe o lokate i przelac
    pozniej gotowke?

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2008-09-07 20:24:35
    Temat: Re: ING - zalozenie lokaty 8%
    Od: jac <d...@p...fm>

    > Da sie to zrobic, podpisac umowe o lokate i przelac
    > pozniej gotowke?

    witam

    tak, tylko, żeby założyć tam lokate trzeba mieć tam konto
    oszczędnościowe OKO - darmowe,

    więc IMO powinieneś pójść do banku, założyć OKO z dostępem
    z internetu, przeleć pieniądze na OKO, z OKO przelać na lokatę.

    pozdro
    jac

  • 3. Data: 2008-09-07 20:34:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 7 Sep 2008 21:39:37 +0200, Marcin napisał(a):

> [...]
    > gotowki do oddzialu i wplacac w kasie tylko przelewem.
    > Da sie to zrobic, podpisac umowe o lokate i przelac

    Żadnej umowy o lokatę nie musisz podpisywać.
    Przychodzisz do banku, otwierasz Otwarte Konto Oszczędnościowe z
    dostępem przez internet, robisz przelew z innego banku, a potem przez
    internet zakładasz lokatę 3 mies. na 8%.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof