  • 1. Data: 2008-09-07 11:18:26
    Temat: Kredyt mieszkaniowy - Umowa kredytowa
    Od: t...@g...com

    Witam,

    Staram sie o kredyt mieszkaniowy. Zlozylem kilka wniskow w roznych
    bankach. Cztery Banki odpowiedzialy mi pozytywnie i chca ze mna
    podpisac umowe kredytowa. Jutro wybieram sie do bankow poznac ich
    oferte (oprocentowanie _rzeczywiste_ itp itd). Czy moge to rozegrac w
    ten sposob ze podpisze umowe kredytowa ze wszystkimi bankami a pozniej
    wybiore jeden z nich ? Czy to dobra strategia? Czy grozi mi cos za to
    ze podpisze z bankiem umowe kredytowa a pozniej nie dojdzie do wyplaty
    kredytu? Jak to najlepiej zorganizowac.

    Druga sprawa dotyczy wymeldowania z mieszkania. Jak to najlepiej
    zorganizowac zeby przy kupnie mieszkania nie okazalo sie ze po zakupie
    na mieszkaniu mam caly czas zamaldowana rodzine ktora nie chce sie
    wymeldowac.

  • 2. Data: 2008-09-07 11:27:41
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy - Umowa kredytowa
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    t...@g...com writes:

    > Witam,
    >
    > Staram sie o kredyt mieszkaniowy. Zlozylem kilka wniskow w roznych
    > bankach. Cztery Banki odpowiedzialy mi pozytywnie i chca ze mna
    To się ciesz i poproś np. o harmonogram i wzór umowy który masz podpisać.

> [...]
    > ten sposob ze podpisze umowe kredytowa ze wszystkimi bankami a pozniej
    > wybiore jeden z nich ? Czy to dobra strategia? Czy grozi mi cos za to

    Prawie na pewno nie. Jeśli banki sprawdzały cię w BIK (a pewnie tak) to część
    z nich widzi że starałeś się o kredyt gdzieś indziej i (prawie na pewno)
    dadzą Ci do podpisu papierek, że nie będziesz gdzieś indziej brał kredytu.

    > ze podpisze z bankiem umowe kredytowa a pozniej nie dojdzie do wyplaty
    > kredytu? Jak to najlepiej zorganizowac.
    Bez przesady. O ile nie będzie trzęsienia ziemi, tudzież czegoś nie zataiłeś,
    to nie powinno być problemów.

> [...]
    > zorganizowac zeby przy kupnie mieszkania nie okazalo sie ze po zakupie
    > na mieszkaniu mam caly czas zamaldowana rodzine ktora nie chce sie
    Pytaj na *.prawo

    KJ

  • 3. Data: 2008-09-07 13:21:16
    Od: "Greg" <m...@g...pl>

    Uzytkownik <t...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > zorganizowac zeby przy kupnie mieszkania nie okazalo sie ze po zakupie
    > na mieszkaniu mam caly czas zamaldowana rodzine ktora nie chce sie

    Zazadaj od sprzedajacego zaswiadczenia z Urzedu Miasta potwierdzajacego, ze
    pod danym adresem nie jest nikt zameldowany.

    --

    ---
    Kalkulator kredytowy dla kazdego http://kredyt.ogar.pl/

  • 4. Data: 2008-09-07 14:36:01
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jezeli podpisujesz umowe poza bankiem (np. u posrednika), to mozesz od niej odstapic
    w ciagu 10 dni.
    Ale bank w takim przypadku z uwagi na te klauzule wstrzyma sie z przelaniem kwoty
    kredytu przez te umowne 10 dni.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-09-07 15:18:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-07, Greg <m...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Zazadaj od sprzedajacego zaswiadczenia z Urzedu Miasta potwierdzajacego, ze
    > pod danym adresem nie jest nikt zameldowany.

    Zameldowanie to akurat jest pikuś (bo żadnych praw nie daje). Gorzej jak
    ktoś pod danym adresem sobie mieszka i ani myśli się wyprowadzić.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2008-09-07 17:43:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail u...@w...eu napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > niej odstapic w ciagu 10 dni. Ale bank w takim przypadku z uwagi na te
    > klauzule wstrzyma sie z przelaniem kwoty kredytu przez te umowne 10

    to akurat chyba nie jest problemem i nie o to chodzi, poniewaz bank i tak
    nie przeleje pieniedzy szybciej niz nie dostanie akt notarialnego.

    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

  • 7. Data: 2008-09-07 18:40:50
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    666 pisze:
> [...]
    odstapic w ciagu 10 dni.
    > Ale bank w takim przypadku z uwagi na te klauzule wstrzyma sie z przelaniem kwoty

    Nie jest tak dokładnie. Bardzo często placówki pośredników banki
    traktują jako placówki przedsiębiorstaw w myśl stosownej ustawy i
    wypłacają wcześniej.

  • 8. Data: 2008-09-07 18:57:27
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > To się ciesz i poproś np. o harmonogram i wzór umowy który masz podpisać.

    dokladnie, wez wzor umowy od kazdego z bankow + przeanalizuj warunki i wtedy
    sie zdecyduj,
    ewentualnie mozesz jeszcze ponegocjowac warunki wiedza co oferuje kazdy z
    nich

> [...]
    > dadzą Ci do podpisu papierek, że nie będziesz gdzieś indziej brał kredytu.

    jw podpisz tylko jedna umowe; banki nie daja takiego papierka - staralem sie
    o kredyt w 4 bankach
    i podobnych papierkow nie bylo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2008-09-07 20:12:38
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "RobertS" <b...@p...pl> writes:

    [...]

    > jw podpisz tylko jedna umowe; banki nie daja takiego papierka - staralem sie
    > o kredyt w 4 bankach
    > i podobnych papierkow nie bylo

    U mnie w warunkach udzielenia kredytu było ... ale chyba ktoś zapomniał
    dać mi to do podpisu :)
    KJ

  • 10. Data: 2008-09-08 07:42:14
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    t...@g...com pisze:
> [...]

    > zorganizowac zeby przy kupnie mieszkania nie okazalo sie ze po zakupie
    > na mieszkaniu mam caly czas zamaldowana rodzine ktora nie chce sie

    Zameldowanie kompletnie nic nie daje. Gorzej jesli tam ktos mieszka i
    nie zechce sie wyprowadzic.

    Najprosciej dogadac sie z wlascicielem na wynajem mieszkania -
    pomieszkasz tam miesiac przed podpisaniem aktu notarialnego (dzieki temu
    masz wieksza pewnosc ze nikt tak nie bedzie mieszkal w chwili zakupu
    mieszkania)