  • 11. Data: 2005-03-18 07:54:01
    Temat: Re: ING OBNIZA prowizje od przelewów
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Tytus said the following On 2005-03-18 08:52:

    > A wlasnie sie ze obniza z 1zl do 50gr... dodatkowo do konca roku mam
    > gratis zamiast placic 1zl/szt.
    > Tym samym do konca roku ma oferte lepsza niz MBank, a w 2006 zobaczymy.
    Konto też jest za darmo ? Bo mi się wydawało, że za 6 (lub w pewnych
    przypadkach mniej)

    KJ

  • 12. Data: 2005-03-18 08:08:12
    Temat: Re: ING wprowadza prowizje od przelewów
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "sprobuje" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > niewiem jak z innymi ale na 'studencie' byly za darmo

    jak by to powiedziec tak by Cie nie obrazic:
    na studentach swiat sie nie konczy....

    a nawet wrecz przeciwnie

    takie konta sa dla bankow deficytowe
    wiec nie spodziewaj sie ze w nieskonczonosc inni beda do Ciebie doplacac

    PiotR

  • 13. Data: 2005-03-18 08:31:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > Konto też jest za darmo ? Bo mi się wydawało, że za 6 (lub w pewnych
    > przypadkach mniej)

    Ja tak obok tematu. W szoku jestem, gdy zobaczyłem, że OKO ING jest
    lepsze/tańsze od eMax plus w mBanku.

    oprocentowanie: oba rachunki 5,30
    jeden przelew w miesiącu w mBanku: 0,00(wewnętrzny)/0,50 PLN
    jeden przelew w miesiącu w ING: zawsze 0,00 PLN
    dodatkowo w ING można dokonywać wpłat gotówkowych a zamiast przelewu
    dokonać gratisowej wypłaty gotówkowej...

    ING to moloch, mBank dopiero wkracza na marmurową drogę, a już został
    pokonany...

  • 14. Data: 2005-03-18 09:51:29
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    > no racja, umknęło mi :)
    > Ale konto w ING kosztuje miesiecznie 4/6zl,
    > wiec przy wpłacie raz miesiecznie (np. wypłaty)
    > wychodzi taniej.
    > Jakims plusem pko jest chyba wiesza dostepnosc
    > placowek (oczywiscie zalezy gdzie).
    >
    > BTW. na stronie głównej ING reklama:
    > przelewy przez internet za 0zł :)

    w ing dla studentow prowadzenie konta to 2 zł
    przelewy 0 zł, a od nowego roku 50gr

  • 15. Data: 2005-03-18 09:54:44
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > w ing dla studentow prowadzenie konta to 2 zł
    > przelewy 0 zł, a od nowego roku 50gr

    Na studentach świat się nie kończy. Ocenianie oferty banku na podstawie
    konta dla studentów nie ma sensu.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 16. Data: 2005-03-18 09:56:03
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    > w ing dla studentow prowadzenie konta to 2 zł
    > przelewy 0 zł, a od nowego roku 50gr
    zapomniałem dodać że studentów ograniczaja do 26 roku życia - ale to
    akurat mało istotne (tylko 4 zł zeta miesięcznie więcej, większe
    znaczenie ma dla mnie cena przelewu bo robie ich bardzo dużo)
    z ciekawszyzh rzeczy powiem iż od nowego roku zmieniają oprocentowanie
    rachunków (większości) na 0,00% miesięcznie ;)

  • 17. Data: 2005-03-18 10:01:05
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Kowalski napisał(a):

    > z ciekawszyzh rzeczy powiem iż od nowego roku zmieniają oprocentowanie
    > rachunków (większości) na 0,00% miesięcznie ;)

    od nowego roku?

  • 18. Data: 2005-03-18 10:10:37
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> wrote:
    > oprocentowanie: oba rachunki 5,30

    5,25% w OKO

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 19. Data: 2005-03-18 10:21:05
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > od nowego roku?
    2006

  • 20. Data: 2005-03-18 10:21:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > 5,25% w OKO

    A faktycznie, dzięki za doprecyzowanie. :-)

    Ale mimo wszystko - dostęp do darmowych wpłat i wypłat gotówkowych w
    każdym oddziale, darmowe przelewy... Jestem pod wrażeniem. A te 50
    promili to można wybaczyć. ;-)

    ING ogólnie robi się coraz bardziej przyjazny cenowo i produktowo. Parę
    rzeczy jeszcze nie wygląda tak, jak powinno, ale jest coraz lepiej...