  • 11. Data: 2017-12-16 22:24:17
    Temat: Re: ING mnie obrabia
    Od: cef <c...@i...pl>

    > To, że OP prosiła o zamknięcie wszystkiego.
    > I albo o czymś zapomniała, albo tego nie zrobili, albo mają tak zwalony system, że
    te dane, których przechowywania wymaga prawo, nie pozwalają założyć konta przelewem,
    jeśli kiedykolwiek już się klientem było.

    A może warunek promocji taki był, żeby być nowym klientem po raz pierwszy?

    > Dlatego też pisałem, by najpierw dokładnie się dowiedzieć, co przeszkadza.
    > Niekoniecznie jest wina banku.
    > Ale forma reklamacji jest skuteczniejsza w dochodzeniu do prawdy niż czat - co nie
    znaczy, że w 100% skuteczna.

    To akurat zawsze prawda. Pisemnie trudniej głupot bankowi nawciskać.

  • 12. Data: 2017-12-16 22:31:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-12-16 o 22:24, cef pisze:

    > Pisemnie trudniej głupot bankowi nawciskać.

    :-)
    Tzn bank nie wciśnie tak łatwo głupot klientowi.

    Ze zdań tego gatunku zawsze przypomina mi się:
    Yorki porywają jastrzębie.

  • 13. Data: 2017-12-17 14:31:07
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2017-12-16, MarcinF <m...@i...pl> wrote:

    > Przetwarzają dane w związku z promocją.

    A myślisz, że jak wypełniasz wniosek, to nie udzielasz zgody? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 14. Data: 2017-12-17 15:47:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-12-16 o 12:20, cef pisze:

    > A co niby byś chciała  zrobić?
    > Twoje dane do celów związanych z obsługą tego zamkniętego rachunku
    > i tak mogą a nawet muszą obrabiać i tego nie możesz zabronić.

    Można ich oskarżyć o dyskryminację tak modną w dzisiejszych czasach ;-)

  • 15. Data: 2017-12-17 20:43:39
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    > A myślisz, że jak wypełniasz wniosek, to nie udzielasz zgody? :)

    Założyłem że autorka nie zaczynałaby tego wątku gdyby bank posiadał
    tę zgodę w chwili rozpatrywania wniosku, ale przyznaję teraz, że to
    założenie może okazać się zbyt pochopne :)