  • 1. Data: 2017-12-16 11:04:46
    Temat: srednie oprocentowanie lokat
    Od: henio <h...@g...com>

    jakie teraz jest srednie oprocentowanie lokat?
    w 2018 jak myslicie pojda w gore? zeby bylo chociaz 3% ?

  • 2. Data: 2017-12-16 11:13:28
    Temat: Re: srednie oprocentowanie lokat
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 16 grudnia 2017 11:04:51 UTC+1 użytkownik henio napisał:
    > jakie teraz jest srednie oprocentowanie lokat?

    Ile masz do ulokowania?

    > w 2018 jak myslicie pojda w gore?

    Pójdą w górę
    Albo w dół

    >zeby bylo chociaz 3% ?

    Będzie powyżej 3%
    Albo poniżej 3%

  • 3. Data: 2017-12-16 12:18:26
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-12-16 o 11:13, Kris pisze:

    > Ile masz do ulokowania?

    > Pójdą w górę
    > Albo w dół

    Nic się nie zmieni.

    > Będzie powyżej 3%
    > Albo poniżej 3%

    Nic się nie zmieni.

  • 4. Data: 2017-12-16 15:51:51
    Od: p...@g...com

    Den lördag 16 december 2017 kl. 11:04:51 UTC+1 skrev henio:
    > jakie teraz jest srednie oprocentowanie lokat?

    Stanowczo za male jak na obecna inflacje 2,5% r/r

    > w 2018 jak myslicie pojda w gore? zeby bylo chociaz 3% ?

    Miejmy taka nadzieje. Jeszcze niedawno Idea miala oferty na 3, nawet 3,15%, Nest bank
    podobnie. Gdzie wyparowaly?

  • 5. Data: 2017-12-16 16:16:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 06:51:51 -0800 (PST), p...@g...com

    > Stanowczo za male jak na obecna inflacje 2,5% r/r

    > Miejmy taka nadzieje. Jeszcze niedawno Idea miala oferty na 3, nawet
    > 3,15%, Nest bank podobnie. Gdzie wyparowaly?

    Pamietajcie o rynku, w tym i miedzybankowym.
    Po cholere dawac 3% na lokatach, skoro mozna 2% ?

    A czemu tak ? Widac zapotrzebowanie na kredyty spadlo, moze lepsze
    zarobki, moze 500+

    W Idei to jestem ciekaw - maja napiety bilans i dobieraja % wedle
    potrzeb, a te sie zmieniaja co tydzien ? Czy jest tam jakis dyr d/s
    marketingu i ma swoja wizje :-)

    Ale ciekaw tez jestem paru innych bankow, skad one maja pieniadze, bo
    chyba nie z lokat, skoro lokaty na 1% lub mniej.

    J.

  • 6. Data: 2017-12-16 16:26:01
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-12-16 o 16:16, J.F. pisze:

    > Ale ciekaw tez jestem paru innych bankow, skad one maja pieniadze, bo
    > chyba nie z lokat, skoro lokaty na 1% lub mniej.

    Z kont bieżących. Pensja wpływa na konto i już tam zostaje, brak odsetek
    to jeszcze nie powód, żeby wyjąć gotówkę i dać pod materac.

    MJ

  • 7. Data: 2017-12-16 17:45:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 16:26:01 +0100, Michal Jankowski napisał(a):

    > Z kont bieżących. Pensja wpływa na konto i już tam zostaje, brak odsetek
    > to jeszcze nie powód, żeby wyjąć gotówkę i dać pod materac.

    Ale milion klientow po 4 tys zl to raptem 4 mld.

    Albo oni tam pare pensji trzymaja, albo to konta firm.

    J.

  • 8. Data: 2017-12-18 11:37:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 16 Dec 2017 06:51:51 -0800 (PST), p...@g...com napisał(a):

    >Jeszcze niedawno Idea miala oferty na 3, nawet 3,15%, Nest bank podobnie. Gdzie
    wyparowaly?

    Wyparowały razem z podatkiem bankowym i spadkiem inwestycji.
    Przedsiębiorcy nie biorą kredytów, to na grzyba bankom lokaty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 9. Data: 2017-12-18 11:47:56
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 grudnia 2017 11:37:26 UTC+1 użytkownik Olin napisał:

    > Wyparowały razem z podatkiem bankowym i spadkiem inwestycji.
    > Przedsiębiorcy nie biorą kredytów, to na grzyba bankom lokaty.

    To "niedawno" to początek grudnia - sam mam założoną 1 grudnia na 3,15% w lion's - a
    jako że lion's to idea to w idei było tak samo.
    I to właśnie dziwi, że z dnia na dzień praktycznie spadły do 2%. Podatek bankowy
    wprowadzono chyba nieco wcześniej, a inwestycje nie spadają w ciągu tygodnia.

  • 10. Data: 2017-12-18 12:22:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

> [...]
    >I to właśnie dziwi, że z dnia na dzień praktycznie spadły do 2%.
    >Podatek bankowy wprowadzono chyba nieco wcześniej, a inwestycje nie

    To byla oferta-meteor, z dnia na dzien sie pojawila.
    Aczkolwiek w listopadzie bylo w idei sporo lokat 2.75-3%

    Moze nie ma to nic wspolnego z kondycja banku, a moze ma i tak im sie
    zapotrzebowanie na pieniadze rozlozylo.

    Dziwne troche, bo ludzie powinni wyciagac z banku osczednosci na
    swieta ... ale moze maja wiecej kont od sklepow niz od ludzi :-)

    Wez tez pod uwage WIBOR - moze tam pozyczyli na mniejszy procent :-)

    J.