  • 1. Data: 2017-12-14 22:20:23
    Temat: EB - problemy z weryfikacją konta
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Powitać

    Namówiłem żonkę na promocyjne konto w EB
    - święta za pasem, więc nie problem z uzyskaniem paragonu
    w MediaExpert na te 50 zeta ;)

    Po przebrnięciu z wypełnianiem wniosku
    okazuje się że konto w mBanku z którego miało iść potwierdzenie
    jest uwaga - nieprawidłowe :)

    Zacząłem rozkminiać powód i wygląda
    że 8 cyfr identyfikacyjnych nie należy do mBąka ?
    - mBank wchłonął ongiś Multibank (BRE) - nr id to 11402017

    No i wyszło na to, że kurier lub wizyta w marmurku niezbędna

    Coś ostatnio kiepsko są "przygotowane" te automaty
    - ja na odmianę miałem jazdę z enveloBankiem ;)

    Pozdro

  • 2. Data: 2017-12-15 00:20:54
    Temat: Re: EB - problemy z weryfikacją konta
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-14 o 22:20, Waldek pisze:
> [...]
    >
    > Coś ostatnio kiepsko są "przygotowane" te automaty
    > - ja na odmianę miałem jazdę z enveloBankiem ;)

    Dużo można załatwić/zmienic przez infolinię Banku, tylko trzeba
    wklepywać to co lektor nakaże, czyli najpierw login, a potem podawane
    przez lektora niektórych cyferek z PIN-u do wklepania. Następnie
    rozmawiasz już z bankowcem i mówisz czego chcesz dokonać.

    --
    animka

  • 3. Data: 2017-12-15 10:53:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ta, szczególnie, jeśli jeszcze nie masz loginu.

    A ogólnie nie trzeba do nich nawet dzwonić, sami zadzwonią i zaproponują kuriera,
    miałem tak wczoraj - z wbk co prawda numer rachunku łyknął (bo z deutsche bank nie
    chciał, mimo, że jest na liście), ale z wyświetlonej formatki nie udało się
    zalogować. I odechciało mi się.
    Aha, w marmurku zakładają od ręki, ale trzeba mieć ze sobą ten paragon z media
    expert.