  • 1. Data: 2017-12-14 22:31:02
    Temat: Deutsche Bank sprzedaje się do BZ WBK
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Deutsche Bank AG ogłosił dzisiaj decyzję o sprzedaży części pionu
    detalicznego i business banking w Polsce, wraz z domem maklerskim DB
    Securities S.A., na rzecz BZ WBK S.A. Transakcja nie obejmuje portfela
    kredytów mieszkaniowych oraz pożyczek hipotecznych, denominowanych w
    walutach obcych.

    Decyzja ta oznacza, że co do zasady pozostałe produkty wszystkich
    Klientów indywidualnych, w tym private banking, a także biznesowych,
    tj. MŚP i mikroprzedsiębiorstw (przedstawicieli wolnych zawodów)
    zostaną przeniesione do BZ WBK S.A. z chwilą zakończenia transakcji,
    tj. rejestracji wydzielenia pionu Deutsche Bank Polska S.A. przez Sąd
    Rejestrowy, planowanej w IV kwartale 2018 r. W tym też terminie dom
    maklerski DB Securities S.A. zostanie w całości przeniesiony do BZ WBK
    S.A.

    Transakcja jest uzależniona od uzyskania zgód KNF, innych zgód
    regulacyjnych, zgód korporacyjnych, a także spełnienia innych
    warunków. Będziemy Państwa informować o bardziej szczegółowych ramach
    czasowych z odpowiednim wyprzedzeniem.

    Na decyzję o sprzedaży części naszego pionu detalicznego i business
    banking, wraz z DB Securities S.A., nie miały wpływu wyniki Deutsche
    Bank Polska S.A. Została ona podjęta zgodnie ze strategią Deutsche
    Bank AG, która ma na celu uproszczenie struktur i zwiększenie
    efektywności organizacyjnej.

    Jednocześnie będziemy kontynuować rozwój Bankowości Inwestycyjnej i
    Korporacyjnej w Polsce, w tym Globalnej Bankowości Transakcyjnej.
    Deutsche Bank Polska S.A. będzie nadal świadczył usługi bankowe na
    rzecz polskich i zagranicznych Klientów korporacyjnych, instytucji
    finansowych i organów rządowych. Kontynuowana będzie również obsługa
    Klientów posiadających kredyty mieszkaniowe i pożyczki hipoteczne,
    denominowane w walutach obcych.

    Więcej informacji na temat zmian znajdą Państwo na stronie
    internetowej: https://www.deutschebank.pl/aktualnosci/2017.html

    Deutsche Bank Polska S.A.
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2017-12-15 00:46:00
    Temat: Re: Deutsche Bank sprzedaje się do BZ WBK
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Dec 2017 22:31:02 +0100, WAM napisał(a):
> [...]
    > Securities S.A., na rzecz BZ WBK S.A. Transakcja nie obejmuje portfela
    > kredytów mieszkaniowych oraz pożyczek hipotecznych, denominowanych w

    Ciekawe co zrobia z klientami, co maja lepsze warunki kredytu pod
    warunkiem utrzymania konta osobistego w DB :-)

    Zaraz ... kto tu komu placi ?
    Bo jesli sprzedajemy bank z deponentami, ale bez aktywow - tzn
    kredytow, to na moj gust jest dziura w kasie i trzeba to nabywcy jakos
    wyrownac :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-12-15 07:30:57
    Od: "MM" <...@...com>

> [...]

    Czy to oznacza, że rozważanie lokaty "plan premia" w db nie ma już sensu?

    Pozdrawiam
    MM

  • 4. Data: 2017-12-15 09:15:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2017 07:30:57 +0100, MM napisał(a):

    > Czy to oznacza, że rozważanie lokaty "plan premia" w db nie ma już sensu?

    Chyba ma - tak szybko nie sprzedadza, a umowy trzeba dotrzymac nawet
    po sprzedazy :-)

    J.

  • 5. Data: 2017-12-15 10:26:28
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Chyba ma - tak szybko nie sprzedadza, a umowy trzeba dotrzymac nawet
    > po sprzedazy :-)

    Lokata ze stałym oprocentowaniem, rzecz święta. A poza tym rzeczywiste
    przejęcie planowane pod koniec roku, w czwartym kwartale 2018, po
    zgodach wszelkich UoKiK-ów i tym podobnych.

  • 6. Data: 2017-12-15 10:49:29
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 15 grudnia 2017 10:26:38 UTC+1 użytkownik wiatrak napisał:

    > Lokata ze stałym oprocentowaniem, rzecz święta. A poza tym rzeczywiste
    > przejęcie planowane pod koniec roku, w czwartym kwartale 2018, po
    > zgodach wszelkich UoKiK-ów i tym podobnych.

    O, o tym może zapomniałem napomknąć - plan premia ma % zmienny.

  • 7. Data: 2017-12-15 22:42:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" c...@4...com

> [...]
    > Securities S.A., na rzecz BZ WBK S.A. Transakcja nie obejmuje portfela
    > kredytów mieszkaniowych oraz pożyczek hipotecznych, denominowanych w

    Makabryczny chłonie jeszcze gorszego?...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......

  • 8. Data: 2017-12-18 09:36:30

    Thu, 14 Dec 2017 22:31:02 +0100, w
    <c...@4...com>, WAM <n...@n...nopl.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > Securities S.A., na rzecz BZ WBK S.A. Transakcja nie obejmuje portfela
    > kredytów mieszkaniowych oraz pożyczek hipotecznych, denominowanych w

    Szkoda, bo db Makler była całkiem OK, i na dodatek tani.