  • 1. Data: 2007-10-29 09:00:10
    Temat: ING - konto z lwem standard/komfort.
    Od: "McClusky" <t...@o...pl>

    Czy ktoś z Was zakladał przez internet konto z lwem?
    Jak długo to u Was trwało (od złożenia wniosku online do uzyskania pełnej
    funkcjonalności)?
    Które lepsze: standard czy komfort (jakoś nie potrafię dostrzec istotnych
    różnic)?
    Jak to jest z polecanym przez bank limitem zadłużenia w koncie? Czy dostaje
    się ten limit już na starcie (bank pisze, że można wnioskować o limit
    zadłużenia w momencie zakładania konta, ale nie pisze, że przyznaje w tym
    samym momencie :))?

    tia

    McClusky

  • 2. Data: 2007-10-29 09:14:48
    Temat: Re: ING - konto z lwem standard/komfort.
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Z tym limitem zadluzenia czyli debetem to jest to zwykle zlodziejstwo bo raz
    w roku pobieraja za niego spora prowizje min ok. 60zł do tego jeszcze
    oczywiscie odstetki.

  • 3. Data: 2007-10-29 09:55:57
    Od: "McClusky" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    | Z tym limitem zadluzenia czyli debetem to jest to zwykle zlodziejstwo bo
    raz
    | w roku pobieraja za niego spora prowizje min ok. 60zł do tego jeszcze
    | oczywiscie odstetki.

    Dzięki za opinię, ale nie o nie pytałem. :)
    MC

  • 4. Data: 2007-10-29 11:27:41
    Od: "Adam Smyczyński" <a...@s...net>

    Roznica miedzy kontem standard a Komfort jest taka ze w Komfort masz za
    free wyplaty ze wszystkich bankomatow w PL. a w stanadard tylko z ING i
    zdaje sie
    Euronetu. Ja mam komfort bo czesto podrozuje i wyciagam z ronych bankomatow
    ale sam musisz zdecydowac i przeliczyc czy sie oplaci bo koszt konta
    komfort to 15 zl (7,50 przez pierwsze 3 miesiace)

    Jezeli chodzi o limit to z tego co wiem (chciaz zakladalem tam konto w
    czerwcu wiec moglos ie zmienic) to przy starcie to mozna wnioskowac jak
    przedstawisz historie z 6 ostatnich meisiecy w innym banku (a tak pozatym
    to po 6 misiacach posiadania konta mozesz dostac limit bez zaswiadczen)

    co do zalozenia konta via internet to nei zakladalem przez internet wiec
    nie wiem ale chyba szybciej bedzie jak pojdziesz do banku :-)

    pozdrawiam

    As

  • 5. Data: 2007-10-29 19:42:33
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    McClusky napisał(a):
    > Które lepsze: standard czy komfort (jakoś nie potrafię dostrzec istotnych
    > różnic)?

    Biorac pod uwage to jaki maja dostep online do banku to ja bym tam nie
    zakladal konta. Mam tam coprawda OKO i KK ale dostep przez internet jst
    tragiczny. No i jakies udziwnione logowanie.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2007-10-31 05:34:04
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Roznica miedzy kontem standard a Komfort jest taka ze w Komfort masz za
    > free wyplaty ze wszystkich bankomatow w PL. a w stanadard tylko z ING i
    > zdaje sie Euronetu.

    NIE! tylko ING. reszta złotówka
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2007-10-31 09:54:29
    Od: Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org>

    On Wed, 31 Oct 2007 06:34:04 +0100
    "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > NIE! tylko ING. reszta złotówka

    W Komfort są wypłaty za darmo ze wszystkich bankomatów w kraju. I jeszcze
    jedna różnica -- darmowe przelewy przez Internet do dowolnego banku. W
    Standard są za bodaj .99PLN.

    Jestem o tyle pewien, że od jakiegoś czasu korzystam właśnież z konta Komfort
    (głównie ze względu na właśnie darmowe bankomaty).

    Pozdrawiam,
    Maciek

    --
    __ Maciek Pasternacki <m...@j...fnord.org> [ http://japhy.fnord.org/ ]
    `| _ |_\ / { ...oddać pieniądze i nie kleić się jak śmieć, mówić do siebie,