  • 1. Data: 2008-01-12 16:18:40
    Temat: kredyt hipoteczny w DB
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    mam i w zasadzie jestem zadowolony, ale:

    1. jak oprocentowanie kredytu sie zwiekszylo to wartosc raty w CHF rowniez
    - czyli tak jak byc powinno
    2. ostatnio oprocentowanie spadlo i...wartosc raty jak taka sama jak
    wczesniej! (kiedy oprocentowanie bylo wyzsze),
    logiczne jest, aby wartosc raty byla nizsza; jednoczesnie zauwazylem, ze o
    kilka miesiecy skrocil mi sie okres splaty...

    w kazdym razie w umowie jest napisane, ze wartosc raty uzalezniona jest od
    oprocentowania, nie ma tam ani slowa o tym, ze jak oprocentowanie spada to
    zamiast mniejszej raty okres kredytowania jest krotszy...

    czy ktos sie spotkal z podobna sytuacja? na razie napisalem w tej sprawie
    do swojego doradcy, ale jeszcze mi nie odp...

    pozdr.
    RobertS