  • 1. Data: 2007-02-22 13:02:30
    Temat: ING BankOnLine
    Od: SM <s...@g...com>

    Czy spotkal sie ktos z problemami z certyfikatem przy wejsciu na strone
    ING BankOnLine
    przez nowa przegladarke IE 7
    Bank jej nie rekomenduje - dlaczego?

  • 2. Data: 2007-02-22 18:12:44
    Temat: Re: ING BankOnLine
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    SM napisał(a):

    > Czy spotkal sie ktos z problemami z certyfikatem przy wejsciu na strone
    > ING BankOnLine
    > przez nowa przegladarke IE 7
    > Bank jej nie rekomenduje - dlaczego?

    Nie wiem. Nie widzę żadnego problemu ze współpracą IE 7 z ING

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2007-02-22 21:48:52
    Od: SM <s...@g...com>

    > Nie wiem. Nie widzę żadnego problemu ze współpracą IE 7 z ING

    A ja mam cos takiego :(

    http://img468.imageshack.us/img468/1913/banknj4.jpg

  • 4. Data: 2007-02-22 21:53:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 22:48:52 +0100,
    osoba podpisana: SM <s...@g...com>
    napisała:
    [...]
    > A ja mam cos takiego :(
    >
    > http://img468.imageshack.us/img468/1913/banknj4.jpg

    A moższ nam pokazać owe "więcej informacji o certyfikacie" ?
    KJ

  • 5. Data: 2007-02-22 22:14:25
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    SM napisał(a):

    > A ja mam cos takiego :(
    >
    > http://img468.imageshack.us/img468/1913/banknj4.jpg

    A to jakiś problem kliknąć w "kontynuuj nawigację..."?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 6. Data: 2007-02-22 22:30:36
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 23:14:25 +0100,
    osoba podpisana: Markus Sprungk <m...@g...com>
    napisała:

    > A to jakiś problem kliknąć w "kontynuuj nawigację..."?

    A możesz mnie oświecić, skąd wiesz, że to właściwy certyfikat ?
    KJ

  • 7. Data: 2007-02-22 22:59:12
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    SM wrote:

    > A ja mam cos takiego :(
    >
    > http://img468.imageshack.us/img468/1913/banknj4.jpg

    Dla pewności sprawdź jak u Ciebie komputer rozwiązuje nazwę
    ssl.bsk.com.pl bo u mnie to są dwa IP:

    xbartx@spike:~$ host ssl.bsk.com.pl
    ssl.bsk.com.pl has address 193.193.181.205
    ssl.bsk.com.pl has address 193.193.181.220

    Więc możesz zalogować się na https://193.193.181.205 lub
    https://193.193.181.220 i owszem wyskoczy ci błąd, że certyfikat SSL
    jest nie ten co jest oczywiste bo logujesz się na adres a nie na nazwę
    kanoniczną, dla której jest wystawiony certyfikat, ale za to masz
    przynajmniej pewność, że logujesz się do banku a nie gdzieś "nie wiadomo
    gdzie" :)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-02-23 18:45:18
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > A możesz mnie oświecić, skąd wiesz, że to właściwy certyfikat ?
    > KJ

    A możesz mnie oświecić dlaczego tylko IE 7 ma jakiś dziwny problem z
    certyfikatami, które inne przeglądarki, np. Opera akceptują bez problemu?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2007-02-23 19:05:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Feb 2007 19:45:18 +0100,
    napisała:

    > A możesz mnie oświecić dlaczego tylko IE 7 ma jakiś dziwny problem z
    > certyfikatami, które inne przeglądarki, np. Opera akceptują bez problemu?

    1. Ja naprzykład nie jestem w stanie dać sobie czegokolwiek uciąć, ze
    bardzo dawno temu firefox nie poczęstował mnie podobnym komunikatem. I
    pytał się mnie czy ufam Bankowi śląskiemu.
    2. Istnieje szansa (przyzerowa, ale jednak), że ten certyfikat nie pochodzi
    z ING. Być może coś przeoczyłem, ale nie wiem czy próbował z inną przeglądarką.

    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 10. Data: 2007-02-23 23:28:25
    Od: "Marceli" <m...@a...bielsko.pl>

    >  >> Czy spotkal sie ktos z problemami z certyfikatem przy wejsciu na
    > strone

    > A ja mam cos takiego :(
    >
    > http://img468.imageshack.us/img468/1913/banknj4.jpg

    A nie przestawił Ci się przypadkiem zegar w komputrze ??

    Pozdrawiam,
    Marceli