  • 1. Data: 2005-07-20 04:36:36
    Temat: ING Bank bez Śląskiego
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Czy ktoś już zauważył, że niektóre placówki ING zmieniły swój wygląd
    zewnętrzny? Mają nowe neony i oznaczenia. W nowym wyglądzie zniknęło już na
    dobre słowo "Śląski". Mamy więc teraz tylko ING Bank. Ciekawe, co na to
    Ślązacy, którzy przyzywczaili się do Śląskiego?

  • 2. Data: 2005-07-20 06:05:25
    Temat: Re: ING Bank bez Śląskiego
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    miecznik napisał(a):
> [...]
    > dobre słowo "Śląski". Mamy więc teraz tylko ING Bank. Ciekawe, co na to
    > Ślązacy, którzy przyzywczaili się do Śląskiego?

    No właśnie na Śląsku póki co nie widziałem ING bez "Śląskiego". Nowe
    wizualizacje są dość rzadkie, a jeśli są to występują jeszcze ze słowem
    "Śląski". Jednak większość oddziałów posiada jeszcze wizualizacje sprzed
    lat, bez ING.

  • 3. Data: 2005-07-20 06:44:40
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 08:05:25 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > wizualizacje są dość rzadkie, a jeśli są to występują jeszcze ze słowem
    > "Śląski". Jednak większość oddziałów posiada jeszcze wizualizacje sprzed

    kolo mnei oddzial niedawno (ze 2-3 tygodnei temu) przechrzcili na
    "bezSlaski" a i kolo polibudy w warszawie chyba juz Slaskiego nie ma

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-07-20 06:52:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał Dąbrowski wrote:
    > kolo mnei oddzial niedawno (ze 2-3 tygodnei temu) przechrzcili na
    > "bezSlaski" a i kolo polibudy w warszawie chyba juz Slaskiego nie ma

    Na ten rok byla zapowiadana (ale raczej nieoficjalnie - bokomunikatu o tym
    nie widzialem) zmiana marki

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-07-20 07:18:05
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 08:52:48 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > Na ten rok byla zapowiadana (ale raczej nieoficjalnie - bokomunikatu o tym
    > nie widzialem) zmiana marki

    Wiem, wiem. Newsa na prnews czytalem, ale kolega twierdzil, ze jeszcze sie
    nie zaczelo

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl

  • 6. Data: 2005-07-20 07:37:56
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał Dąbrowski wrote:
    > Wiem, wiem. Newsa na prnews czytalem, ale kolega twierdzil, ze
    > jeszcze sie nie zaczelo

    Sporo kasy wydaja na odnowienie placowek - wiec pewnie tam gdzie odnowia
    zostaje juz ING Bank - i dobrze :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2005-07-20 17:23:41
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):
    > wizualizacje są dość rzadkie, a jeśli są to występują jeszcze ze słowem
    > "Śląski". Jednak większość oddziałów posiada jeszcze wizualizacje sprzed
    > lat, bez ING.

    Wrocław, okolice Astry - Bank ING

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 8. Data: 2005-07-20 22:00:36
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    napisał:
    > Sporo kasy wydaja na odnowienie placowek - wiec pewnie tam gdzie odnowia
    > zostaje juz ING Bank - i dobrze :)

    Ano dobrze. Mają takie ładne kredytówki z .... takim brzydkim napisem "...
    Śląski"

    ;-)))))))

  • 9. Data: 2005-07-21 10:50:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>