  • 1. Data: 2005-07-20 04:43:08
    Temat: TOiP Kredytu Ratalnego
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Dlaczego takie banki jak GE Money Bank czy Lukas nie prezentują pełnej
    informacji o całkowitych kosztach kredytów ratalnych?
    A może ktoś wie, ile w tych bankach pobierają opłat za:

    1. Przyznanie kredytu
    2. Prowizji
    3. Oprocentowania
    4. Opłat za prowadzenie rachunku do spłat rat
    5. Koszty ubezpieczeniowe
    6. Inne koszty wchodzące w skład opłat za udzielenie kredytu ratalnego

    I pytanie ogólne: lepiej kupić wymażony sprzęt na raty teraz, czy lepiej
    odkładać i kupić w niewiadomej przyszłości?

  • 2. Data: 2005-07-20 05:07:43
    Temat: Re: TOiP Kredytu Ratalnego
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 04:43:08 +0000 (UTC),
    osoba podpisana: miecznik <p...@g...pl>
    napisała:
    [....]
    > I pytanie ogólne: lepiej kupić wymażony sprzęt na raty teraz, czy lepiej
    > odkładać i kupić w niewiadomej przyszłości?
    Jeśli prywatnie (a nie do działalności np) to ja bym odłożył.

    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 3. Data: 2005-07-20 06:48:57
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Wed, 20 Jul 2005 04:43:08 +0000 (UTC), miecznik napisał(a):

    > Dlaczego takie banki jak GE Money Bank czy Lukas nie prezentują pełnej
    > informacji o całkowitych kosztach kredytów ratalnych?
    > A może ktoś wie, ile w tych bankach pobierają opłat za:

    jesli mowisz o zakupach na raty w jakims markecie reklamujacym sie na 0%,
    to w GE w EuroAGDRTVjest tak

    0

    0

    0

    > 4. Opłat za prowadzenie rachunku do spłat rat

    0

    > 5. Koszty ubezpieczeniowe

    nieobowiazkowe (chyba,ale na pewno jest domyslnie wlaczone) ubezpieczenie
    od utraty zdolnosci splaty kredytu - nie pamietam ile, ale to jest cos kolo
    5% chyba

    > 6. Inne koszty wchodzące w skład opłat za udzielenie kredytu ratalnego

    brak

    > I pytanie ogólne: lepiej kupić wymażony sprzęt na raty teraz, czy lepiej
    > odkładać i kupić w niewiadomej przyszłości?

    sprzet elektorniczny z zasady tanieje, wiec jesli policzysz stosunek
    splaconej kwoty do ceny sprzetu, ale w chwili zakonczenia splacania rat, to
    wyjdzie ci troche/sporo drozej (w zaleznosci na jak dlugo raty), ale ten
    koszt moze zostac zrekompensowany faktem, ze cieszysz sie sprzetem juz
    teraz, a nie dopiero jak na niego nazbierasz

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl