  • 1. Data: 2005-07-19 20:51:44
    Temat: Eurokonto Hipoteczne Pekao SA
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Czy ktos moze juz przetestowal to w praktyce. Z tego co przeczytalem
    na stronie banku jest to ichnia analogia do Multiplanu.
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni9s2.xml?/sid=39/
    lang=PL/209155-231319-77211
    Czyli produkt z rachunkiem bilansujacym. Istotna przewaga nad
    Multiplanem to fakt, iz produkt jest oparty o WIBOR 1M. A czy sa
    jakies minusy ? Sam do Pekao wybiore sie zapewne jeszcze w tym
    tygodniu, bo byc moze czas juz sie rozstac z BRE :-) Wprawdzie nie ma
    ten produkt pelnej funkcjonalnosci WWJ-ota (jest wymuszone
    comiesieczne zmniejszanie limitu) ale mam nadzieje, ze to "pierwsza
    jaskolka" tego rodzaju linii z zabezpieczeniem hipotecznym oprocz tych
    dostepnych w BRE.

    marekz

  • 2. Data: 2005-07-19 21:14:03
    Temat: Re: Eurokonto Hipoteczne Pekao SA
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ wrote:
> [...]
    > comiesieczne zmniejszanie limitu) ale mam nadzieje, ze to "pierwsza
    > jaskolka" tego rodzaju linii z zabezpieczeniem hipotecznym oprocz tych

    Jeszcze w INGu ma sie pojawic

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-07-19 21:21:24
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze w INGu ma sie pojawic

    Raczej szybko czy raczej w podobnym tempie jak BRE przechodzi na
    powiazanie z WIBOR-ami ?

    marekz

  • 4. Data: 2005-07-19 22:21:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MarekZ wrote:
    > Raczej szybko czy raczej w podobnym tempie jak BRE przechodzi na
    > powiazanie z WIBOR-ami ?

    Szybko

    Zadbaj o swoje pieniądze!