  • 31. Data: 2002-08-23 15:14:01
    Temat: Re: [ING BSK] karta ze zwierzatkiem
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote in message news:ak5j76$3pt$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Toż o tym piszę!
    > Mój doradca stwierdził, że rachunek Karty Kredytowej (EC/MC ani VG) nie
    > dołączy się do ING BankOnline, bo jedynym miejscem, gdzie znane są
    operacje
    > na karcie jest Polcard.
    > A ING BSK nie ma umowy o OnLine -owej wymianie takich informacji
    > Stąd o saldo trzeba co chwilę dzwonić do Polcardu.

    Ok. Dzięki. Zmyliło mnie stwierdzenie "Numer tej karty nie będzie widoczny w
    systemie".
    I jak tu nie wspominać z rozrzewnieniem handlobanku ? :-(

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 32. Data: 2002-08-23 15:24:15
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    > Ok. Dzięki. Zmyliło mnie stwierdzenie "Numer tej karty nie będzie widoczny
    > systemie".

    Moja wina:-) Dla mnie numer, rachunek to zamienne określenia.

    Może ten jedyny posiadacz na grupie ma Online i potwierdzi, zaprzeczy, że
    widzi saldo numeru rachunku swojej karty kredytowej w INGBank Online.

    Ja stwierdzam (co było dla mnie miłym zaskoczeniem), że Maestro Prepaid
    widać na bieżąco, choć ma osobny rachunek
    Operacje na pozostałych kartach widać również (ale to jest oczywiste, bo są
    podłączone do rachunku)

  • 33. Data: 2002-08-23 15:30:57
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    > A czy Wojtek nie zgadl ze jest to KK MultiBanku?

    Primo - nie widzę postu Wojtka?
    Secundo - Wojtek jest z definicji poza konkursem ;-)))
    Prosze o numer konta na priv :-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 34. Data: 2002-08-23 15:57:50
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ak5kfo$5k8$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Prosze o numer konta na priv :-)

    otrzymane ;-)

    --
    JaKi

  • 35. Data: 2002-08-23 15:59:27
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > otrzymane ;-)

    Tzn nagroda otrzymana ;-) THX

    --
    JaKi

  • 36. Data: 2002-08-23 15:59:27
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > otrzymane ;-)

    Tzn nagroda otrzymana ;-) THX

    --
    JaKi

  • 37. Data: 2002-08-23 17:25:56
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 23 Aug 2002 17:30:57 +0200,
    osoba podpisana: Krzysztof Kowalski <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
    napisała:
    > "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Primo - nie widzę postu Wojtka?
    > Secundo - Wojtek jest z definicji poza konkursem ;-)))

    > Prosze o numer konta na priv :-)

    Zaraz, dlaczego moja odpowiedź o MC multi nie została uznana?

    KJ

    --
    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.

  • 38. Data: 2002-08-23 17:39:40
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    IMHO - chodzi o VISE ;-)

    --
    JaKi

  • 39. Data: 2002-08-23 17:43:21
    Od: "atm" <a...@p...fm>

> [...]
    > widać na bieżąco, choć ma osobny rachunek
    > Operacje na pozostałych kartach widać również (ale to jest oczywiste, bo

    kontaktowałem sie z opiekunem produktu w centrali banku i uzyskalem
    informacje, ze bedzie widoczny rachunek karty KK w ingonline, po "testach",
    transakcje oczywiscie beda widoczne po ich splynieciu do banku a wiec o
    opoznieniem ...

    radek

  • 40. Data: 2002-08-23 17:50:19
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    > IMHO - chodzi o VISE ;-)

    Przecież napisałem (do Kamila), że byłeś blisko ;-))) Jak bardzo chcesz to
    Ci mogę tego grosza przelać ;-)

    Pozdrawiam
    K. Kowalski