  • 1. Data: 2005-03-25 21:27:40
    Temat: ING-BSK gramy w kotka i w myszke!
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    Kiedys ING-BSK mial darmowe przelewy przez Internet
    Pozniej wprowadzili oplaty za te przelewy
    Przenioslem wszystkie zlecenia przelewowe do mBanku - ktory wtedy jeszcze
    mial przelewy w Internecie za darmo
    Teraz mBank ma za 50 gr a ING-BSK za darmo - pewnie jak przeniose
    przelewy do ING-BSK to znow zrobia z oplata :-(

    Jeszcze jedno spostrzerzenie - ironia:
    wiecie dlaczego ING-BSK musi byc "taki internetowy"?
    bo poziom obslugi w oddzialach jest tak debilny ze uniemozliwia zalatwienie
    czegokolwiek w miare sprawnie w miare krotkim czasie - przynajmiej o 3
    oddzialach w Rudzie Slaskiej moge to powiedziec
    TB

  • 2. Data: 2005-03-25 23:25:06
    Temat: Re: ING-BSK gramy w kotka i w myszke!
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tomasz Bednarz napisał:
> [...]
    > uniemozliwia zalatwienie czegokolwiek w miare sprawnie w miare krotkim
    > czasie - przynajmiej o 3 oddzialach w Rudzie Slaskiej moge to powiedziec

    A ciekawe co na to stwierdzenie Wojciech N. ;-)

    K.

  • 3. Data: 2005-03-27 21:46:11
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
    > A ciekawe co na to stwierdzenie Wojciech N. ;-)

    a ktoz to taki? milosmik INGu?
    a moze Wojciech N to pseudonim artystyczny pana Kondrata?
    TB

  • 4. Data: 2005-03-28 00:07:04
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Bednarz napisał(a):

    > a ktoz to taki?

    A taki jeden. Z miasta na R.

    > milosmik INGu?

    Miłośnik to za duże słowo, ale faktem jest, iż spotniowo ofertę
    naprawiają po tym jak ją rozwalili...

    > a moze Wojciech N to pseudonim artystyczny pana Kondrata?

    Hmmm....

  • 5. Data: 2005-03-28 01:15:10
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Wojciech Nawara napisał:

    > A taki jeden. Z miasta na R.

    > Miłośnik to za duże słowo, ale faktem jest, iż spotniowo ofertę
    > naprawiają po tym jak ją rozwalili...

    No, chciałem się dowiedzieć czy zweryfikujesz stwierdzenie Tomasza B.
    "[...] poziom obslugi w oddzialach jest tak debilny ze uniemozliwia
    zalatwienie czegokolwiek w miare sprawnie w miare krotkim czasie -
    przynajmiej o 3 oddzialach w Rudzie Slaskiej moge to powiedziec" o ile
    masz do czynienia z ofertą ING i placówkami w R. Prawda to czy nie? :)

    > Hmmm....

    Aktora z Ciebie zrobił. Kondrata znaczy. Zajefajnie ;-)

    Pozdrawiam,

    Krystian

  • 6. Data: 2005-03-28 07:18:02
    Od: "Jacek Smorzewski" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl> napisał w wiadomości
    (...)

> [...]
    > czegokolwiek w miare sprawnie w miare krotkim czasie - przynajmiej o 3
    > oddzialach w Rudzie Slaskiej moge to powiedziec

    Najblizszy mi oddzial BSK to KAtowice plac Gwarkow. Cokolwiek tam zalatwic -
    to po prostu czekanie i czekanie. Ale jesli chodzi o poziom merytorycznego
    przygotowania pracownikow - to nie moge niczego zarzucic.

    --
    pzdr smoq

  • 7. Data: 2005-03-29 09:45:10
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    [...]
> [...]
    > to po prostu czekanie i czekanie. Ale jesli chodzi o poziom merytorycznego
    > przygotowania pracownikow - to nie moge niczego zarzucic.

    zapytaj czy wiedza co to internet :-)
    albo powiedz ze masz problem z apletem javy :-))))))
    obys sie nie zdziwil

    TB

  • 8. Data: 2005-03-29 09:54:37
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Bednarz napisał(a):

    > zapytaj czy wiedza co to internet :-)
    > albo powiedz ze masz problem z apletem javy :-))))))
    > obys sie nie zdziwil

    No ale od tego to chyba help-line jest?

  • 9. Data: 2005-03-30 09:08:29
    Od: "Tomasz Bednarz" <tb(usunTO)@internet.pl>

    > No ale od tego to chyba help-line jest?

    Niekoniecznie przeciez
    "w razie czego mozna udac sie do oddzialu" :-)))))
    TB