  • 1. Data: 2005-03-25 17:19:27
    Temat: BPH - karta, a burdel w systemie
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Dzisaj próbowałem podpisać aneks związany z dostępem internetowym do
    rachunku kart kredytowej.
    I co? Nie ma wniosku. Nigdzie. Ani tu, ani tam. Zniknął. Oczywiście
    ichniejszy formularz na www nie przesyła żadnego potwierdzenia, a ja naiwny
    myślałem, że w przyrodzie nic nie ginie :)
    Gdyby nie to, że mi się akurat spieszyło to bym pewnie złożył odpowiedni
    wniosek w oddziale. Co i tak nie zmienia faktu, że dzisiaj nie podpisałbym
    tego aneksu, bo Pani musi wprowadzić do systemu itp.
    No to dam im jeszcze jedną szansę za 3 tygodnie. Upewniwszy się najpierw, że
    rzeczony wniosek został zarejstrowany w ich debilnym systemie.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based