  • 21. Data: 2012-12-17 18:45:18
    Temat: Re: ING - 200 wisienek.
    Od: luc <b...@g...net>

    W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2012 17:47:32 UTC+1 użytkownik osa napisał:

    > Maksymalnie w czwartek zamykam konto i jeśli spędzę tam pół dnia to
    >
    > napewno napiszę na pbb ;) Choć mam nadzieję, że 15 minut wystarczy...

    Wpadłem po pracy do oddziału. Nie było kolejki, więc zajęło mi to z 3 minuty. Takie
    wiśniobranie to ja rozumiem ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 22. Data: 2012-12-18 12:13:41
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 17 grudnia 2012 17:46:07 UTC+1 użytkownik osa napisał:
    > W dniu 2012-12-17 17:39, tadek pisze:
    > Mówisz że nie nie zgadzasz się z nową TOiP i chcesz rozwiązać umowę bez
    > wypowiedzenia. Jak zastrzeżesz kartę to opłat nie będzie i możesz sobie
    > konto zostawić do stycznia ;)

    Wlasnie wrocilem, rzeczywiscie max. 3 minuty.
    Nic nie gadalem o zm. warunkow, a pani stwierdzila, ze zamyka natychmiast, bez
    zadnego okresu wypowiedzenia

    --
    pozdr.
    ls

  • 23. Data: 2012-12-23 13:52:56
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-12-18 12:13, ls pisze:
    > Wlasnie wrocilem, rzeczywiscie max. 3 minuty.

    U mnie otwieranie 55 min, zamykanie 15 min. Masakra.

    --
    radar

  • 24. Data: 2013-01-25 16:58:33
    Od: Imiglikos <f...@g...com>

    ING wypłaciło dzisiaj ostatnią partię 200zł ;). Karta zastrzeżona, konto do
    zamknięcia.