  • 1. Data: 2006-12-12 11:37:54
    Temat: PKO BP powala
    Od: "e-kran" <e...@o...pl>

    Sam sobie jestem winien. Było brać kredyt hipoteczny w banku a nie w PKO BP.
    Jednak dali niezłe warunki i stało się. Ale ad rem:
    Odsetki są spłacane z rachunku ROR (PKO BP) mojej żony, która jest też
    współkredytobiorcą. I wszystko fajnie, tylko na wyciągach miesięcznych w
    opisie "tytułem" występuje "Automat. spłata odsetek.." po czym następują
    personalia i adres SIOSTRY mojej żony :-O Wiemy nawet skąd to się mogło
    wziąć: siostra żony była kiedyś w jakiś tam sposób upoważniona do konta mojej
    żony. Ale to nie tłumaczy dlaczego akurat jej dane zostały dopisane do
    zlecenia spłaty odsetek, no i dlaczego już 4 miesiąc reklamujemy ten idiotyzm,
    a bank, sorry, PKO BP, nie może sobie poradzić z prostą zmianą opisu spłaty
    odsetek. Jestem już chory kiedy widzę te wyciągi :-// Czy ktoś miał może
    podobnę sprawę i wie jak sobie z tym poradzić?

    Pozdrawiam
    e-kran

  • 2. Data: 2006-12-12 15:35:05
    Temat: Re: PKO BP powala
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    e-kran napisał(a):

    > zlecenia spłaty odsetek, no i dlaczego już 4 miesiąc reklamujemy ten idiotyzm,

    Jak lekramujecie? Paszczom w oddziale? Piszcie do centrali - uwagi i
    skargi na https://www.pkobp.pl/index.php/id=kontakt2/zone=-1/s
    ection=ogol

  • 3. Data: 2006-12-12 18:28:52
    Od: quwert <q...@x...gazeta.pl>

    Dnia 12 Dec 2006 12:37:54 +0100, e-kran napisał(a):

> [...]
    > opisie "tytułem" występuje "Automat. spłata odsetek.." po czym następują
    > personalia i adres SIOSTRY mojej żony :-O

    standardowa przypadłość tego banku (systemu)
    wejdzie nowy (artemida??) powinno być lepiej
    w chwili obecnej twoje dane osobowe są zapisywane
    w kilku bazach danych a z której system pobierz dane
    to nikt ;) nie wie - info od pracowników
    tegoż banku.

    Moje dane osobowe pochodziły od mojego śp. dziadka
    (data i miejsce urodzenia) miał u nich konto,
    poprawiali to tak ze 2-3 miesiące ale w końcu im się udało

    Kolega od roku próbuje zmienić adres do korespondencji
    i co kilka miesiecy nie wiedzieć czemu system przywraca mu
    stary adres.

    takich historii znam wiecej....:)