  • 11. Data: 2016-04-02 22:06:20
    Temat: Re: IDEA - lokata 3%, na 1 miesiac, max. 1 000 000 zl
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2016-04-02 o 21:46, J.F. pisze:

    > Ale czy jestes juz zmigrowany do cloud ? Bo o tym mowa.
    > Swoja droga - to jest chyba jeszcze gorsze niz nowy mbank :-)

    > To poczekaj az cie zmigruja i sprawdz :-)

    Nie jestem "zmigrowany"

    No cóż ... w widzę, że czekają mnie niespodzianki ;)

    Pozdro

  • 12. Data: 2016-04-14 23:56:49
    Od: m...@o...pl

    W dniu sobota, 2 kwietnia 2016 22:06:20 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:

    > Nie jestem "zmigrowany"
    >
    > No cóż ... w widzę, że czekają mnie niespodzianki ;)
    >
    > Pozdro

    Dziś odnowiła mi się lokata Niezwykła Ósemka. W info o lokacie widzę 0,10 %. Zerwać i
    założyć na nowo? Dziwne rzeczy wyczynia IB

  • 13. Data: 2016-04-15 00:08:24
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Dziś odnowiła mi się lokata Niezwykła Ósemka. W info o lokacie widzę 0,10 %. Zerwać
    i założyć na nowo? Dziwne rzeczy wyczynia IB

    Dziwne rzeczy. To u nich normalne.

    https://www.ideabank.pl/uploads/doc/Regulamin_niezwy
    kla_osemka.pdf

    4. Po upływie Okresu Umownego Lokata zostanie automatycznie odnowiona
    na kolejny umówiony okres (8 dni), na warunkach przewidzianych dla Lokaty
    STANDARDOWEJ, o Okresie Umownym 3 miesiące, zgodnie z aktualną na
    dzień odnowienia Lokaty Tabelą Oprocentowania dostępną na Stronie
    Internetowej,
    obowiązującą w dniu rozpoczęcia kolejnego Okresu Umownego.
    Posiadacz Rachunku ma możliwość zmiany charakteru Lokaty na wariant
    nieodnawialny
    poprzez złożenie Dyspozycji w Oddziale bądź za pośrednictwem
    Bankowości Telefonicznej w dowolnym momencie trwania Okresu Umownego

  • 14. Data: 2016-04-15 00:28:47
    Od: m...@o...pl

    W dniu piątek, 15 kwietnia 2016 00:08:34 UTC+2 użytkownik wiatrak napisał:

> [...]
    > poprzez złożenie Dyspozycji w Oddziale bądź za pośrednictwem
    > Bankowości Telefonicznej w dowolnym momencie trwania Okresu Umownego

    Dzięki, właśnie sam dotarłem. Z IB mam do czynienia już ponad 5 lat, nigdy nie miałem
    kłopotów opisywanych tu na grupie. Ten cały cloud to chyba do robienia takich
    prymitywnych oszustw wprowadzili

  • 15. Data: 2016-04-15 06:43:39
    Od: b...@o...pl

    W dniu piątek, 15 kwietnia 2016 00:28:49 UTC+2 użytkownik m...@o...pl napisał:
    > Ten cały cloud to chyba do robienia takich prymitywnych oszustw wprowadzili

    Po to w nowym systemie transakcyjnym zablokowano możliwość ustawienia na
    "odnawialność - NIE", by klient nie mógł po założeniu lokaty z góry ustawić
    tej opcji i nie dać się złapać na wznowienie. Widocznie wielu klientów
    zapomina o terminie i dla IDEI to jest biznes.

  • 16. Data: 2016-04-15 15:30:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    m...@o...pl napisał:

> [...]
    >tej opcji i nie dać się złapać na wznowienie. Widocznie wielu
    >klientów
    >zapomina o terminie i dla IDEI to jest biznes.

    No, jesli zapomni i nie przedluzy, to wroci na konto i bedzie 0%.
    Tak naprawde moga naciagnac tylko na nieswiadomosc - latwiej zauwazyc
    grubsza kwote na koncie niz lokate na 0.1% wsrod wielu innych.

    Tak, ze wiele to sytuacji klienta nie pogorszylo - tym niemniej nowa
    Chmura jeszcze gorsza od poprzedniej jest :-)

    J.