  • 1. Data: 2016-03-25 21:17:28
    Temat: Q.asy z T-Mobile.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W lutym zeszłego roku wyłączyłem telefonicznie zbliżeniowość karty
    debetowej do ROR-u w T-Mobile. Mam inne zbliżeniowe, ta ma chodzić tylko
    na PIN. Konsultant stwierdził, że ustawił limit zblizeniowy online i
    offline na "zero". Sprawdzałem, rzeczywiście zbliżenie nie działało.
    Dzisiaj. po roku pomyliłem karty i przyłożyłem przez pomyłkę kartę T-
    mobile zamiast smarta, która u mnie działa zbliżeniowo. I co? I
    transakcja w T-mobile przeszła na zbliżenie.
    Zadzwoniłem do nich z "mordą niewyparzoną". Oczywiście tną głupa. U
    nich nie ma limitów na zero, nic nie wiedzą na ten temat.
    Powtórnie zażądałem zniesienia zbliżenia.Tym razem rozmowę z
    konsultantem nagrałem. I powiedziałem im, że jeżeli zginie mi ta karta
    to każda transakcja zbliżeniowa idzie na ich konto. Sam spróbuję czy
    przejdą mi darmowe zakupy :)

    Qtasy jedne!

  • 2. Data: 2016-03-29 06:43:42
    Temat: Re: Q.asy z T-Mobile.
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 03/26/2016 05:17 AM, wiatrak wrote:
> [...]
    > konsultantem nagrałem. I powiedziałem im, że jeżeli zginie mi ta karta
    > to każda transakcja zbliżeniowa idzie na ich konto. Sam spróbuję czy

    Nerwicę masz?

    Tomasz Chmielewski