  • 1. Data: 2003-02-07 13:10:03
    Temat: ICBS
    Od: w...@p...onet.pl

    Jakiś czas temu pisaliście o zmianie wersji systemu ICBS w Banku Śląskim. Czy
    to juz miało miejsce ? Jeżeli tak to jakie są wasze jako klientów wrażenia.
    Czy coś polepszyło ... jakis czas temu zrezygnowałem z ich usług bo kilka razy
    nawalili. Moze jednak przyjdzie okazja lub zachęta do przeprosin.

    Tomasz

  • 2. Data: 2003-02-07 17:52:52
    Temat: Re: ICBS
    Od: "Aga" <r...@g...pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]
    > zrezygnowałem z ich usług bo kilka razy nawalili. Moze jednak
    > przyjdzie okazja lub zachęta do przeprosin.

    pewnie szykują się na BZWBK 2 banki z tym samym systemem ???!! to jak fuzja
    brzmi !

    --
    "there is always music in the air" Dale Cooper (special agent FBI) from
    "Twin Peaks"

  • 3. Data: 2003-02-07 22:40:11
    Od: "bryan" <b...@i...pl>

    w...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > zrezygnowałem z ich usług bo kilka razy nawalili. Moze jednak
    > przyjdzie okazja lub zachęta do przeprosin.

    Fajnie im ten system działa. Do ZAMKNIĘTEGO konta przysyłają mi
    zawiadomienia o niezrealizowanym zleceniu stałym :->>