  • 1. Data: 2003-02-07 12:28:43
    Temat: Chcialbym wziasc kredyt.
    Od: "PawełM" <p...@w...pl>

    Moj problem polega na tym, ze nie mam stalej pracy, ale znalazlem kogos, kto
    moglby mnie podzerowac. Szukam banku, w ktorym dostalbym ciekawe
    oprocentowanie. Mieszkanie w - kawalerka w cenie do 70tys z ratami do lat
    15(20). Interesuje mnie kredyt pod hipoteke.
    Cze moglibyscie podsunac jakies pomysly, lub podac linki do bankow, gdzie
    moglbym sciagnac symulacje takiego kredytu.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2003-02-07 13:01:21
    Temat: Re: Chcialbym wziasc kredyt.
    Od: s...@o...pl

    twój problem polega na tym że nie wiesz jak się pisze słowo "wziąć"

  • 3. Data: 2003-02-07 13:46:41
    Od: "Xmas" <l...@w...edu.pl>

    > twój problem polega na tym że nie wiesz jak się pisze słowo "wziąć"
    e ty uczony polski nie jest taki ważny

  • 4. Data: 2003-02-07 13:52:59
    Od: "PawełM" <p...@w...pl>

    > twój problem polega na tym że nie wiesz jak się pisze słowo "wziąć"

    chyle czola koledze spoko_02

    ale musze przyznac, ze to skutki trudnego dziecinstwa sprawiaja, ze zamiast
    pomoc, oceniamy pytanie.

    pozdrawiam
    mam nadzieje, ze ktos mi pomoze :)
    Pawel

  • 5. Data: 2003-02-07 13:55:07
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PawełM" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Cze moglibyscie podsunac jakies pomysly, lub podac linki do bankow, gdzie
    > moglbym sciagnac symulacje takiego kredytu.

    Pójdziesz do banku (np. PKO BP), to powinni Ci zrobić symulację.
    Na szybko, podziel kwotę kredytu przez ilość rat i wyjdzie rata kapitałowa,
    do tego dodaj odsetki (powiedzmy 1/12 z 8-9% od kwoty kredytu) i wyjdzie
    pierwsza rata. Następne raty będą mniejsze, bo część kredytu będzie spłacana
    w kolejnych miesiącach.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 6. Data: 2003-02-08 19:50:58
    Od: "Krzysztof Rojek" <k...@t...tpsa.pl>

    > mam nadzieje, ze ktos mi pomoze :)

    ja bralem kilka miesiecy temu kredyt pod hipoteke w GE BM www.gebm.pl
    nie wiem jak jest z brakiem stalego zatrudnienia ale ja nie mialem odbebnionego MONu
    to musialem zrobic lokate 12x raty i tyle
    a w porownaniu do innych bankow to papierkowej "zabawy" jest o 3/4 mniej

    zycze szczescia
    i pozdrawiam
    krzysztof rojek