  • 1. Data: 2002-01-16 08:31:56
    Temat: Jaki bank wybrać?
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    Mam obecnie konto w PBK (byłym) Nieodpowiadają mi prowizje jakie pobierają
    (4 zł za wypłatę z okienka).

    Dostępne są w mojej miejscowości:

    Banki Gospodarki Żywnościowej
    Bank Spółdzielczy
    Powszechna Kasa Oszczędności BP
    BPH Powszechny Bank Kredytowy S.A.
    PEKO S.A.
    Kredyt Bank S.A.

    Który z nich polecacie. Chodzi mi o małą opłatę miesięczną, darmową kartę
    (jak i jej wznowienie za niewielką lub żadna opłatą) do wypłat z bankomatu
    banku bez prowizji lub i darmowe wypłaty z okienka.

    --
    pozdrawiam
    artur

  • 2. Data: 2002-01-16 08:54:39
    Temat: Re: Jaki bank wybrać?
    Od: "MArcin Przybysz" <m...@b...pl>

    Polecam Ci Mbank albo Inteligo

  • 3. Data: 2002-01-16 09:14:13
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "artpen" <g...@a...prv.pl> napisał w wiadomości
    > Mam obecnie konto w PBK (byłym) Nieodpowiadają mi prowizje jakie
> [...]

    Z tego co tam masz najlepszy niestety bedzie chyba PKO BP

    AO

  • 4. Data: 2002-01-16 09:15:26
    Od: "artpen" <g...@a...prv.pl>

    > Polecam Ci Mbank albo Inteligo

    tam już mam :)

  • 5. Data: 2002-01-16 09:22:42
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

> [...]
    > (jak i jej wznowienie za niewielką lub żadna opłatą) do wypłat z bankomatu
    > banku bez prowizji lub i darmowe wypłaty z okienka.

    Jezeli nie ma dla Ciebie znaczenia oprocentowanie ROR to uwazam, ze PKO BP
    SA - oplata za standardowy ROR 3zl/mies, bezplatna wyplata w kasie banku,
    opłata za karte VE musisz sprawdzic na ich stronie, poza tym darmowe stale
    zlecenia. A mozesz takze dodatkowo otworzyc konto w mBanku i przelecac na
    niego stalym zleceniem z PKO i wowczas koszty wyniosa tylko 3zl, a karte
    mozesz miec darmo z mBanku( jezeli masz w swojej miejscowosci bankomaty
    Euronetu to sie oplaci)

  • 6. Data: 2002-01-16 09:47:52
    Od: "KRZYCHO" <b...@k...net.pl>

    A może tak Fortis. Co prawda nie masz wtedy okienka ale ze wszystkich
    bankomatów bierzesz kasę bez prowizji. No a wszysto załatwisz przez net i
    tel.

  • 7. Data: 2002-01-20 09:47:36
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

> [...]
    > (jak i jej wznowienie za niewielką lub żadna opłatą) do wypłat z bankomatu
    > banku bez prowizji lub i darmowe wypłaty z okienka.

    Moim zdaniem ten ostatni.

    KZ