  • 11. Data: 2017-07-18 14:46:25
    Temat: Re: Hazard
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    Pete napisał(a) w wiadomości: ...

    >Coraz gorzej - na podobieństwo ustawy "hazardowej":
    >http://www.bankier.pl/wiadomosc/GPW-przebije-dzwign
    ia-forex-7532690.html

    >I cenzura:
    >"Poszerza zakres treści publikowanych na liście ostrzeżeń KNF i
    >przyznaje
    >jej prawo prowadzenia rejestru domen internetowych, które będą
    >podlegały
    >obligatoryjnemu blokowaniu przez telekomy świadczące usługi dostępu
    >do
    >internetu."
    >Polska była w niechlubnej awangardzie ograniczania wolności i ostro
    >ciągnie dalej...

    Blokowanie juz ma miejsce.
    Ale ... albo jakos dziwnie blokuja, albo ja nie doroslem do
    nowoczesnych przegladarek/sieci.

    https://zaufanatrzeciastrona.pl/post/jak-dziala-i-wy
    glada-rejestr-stron-hazardowych-ktory-rusza-juz-za-m
    iesiac/

    J.

  • 12. Data: 2017-07-23 00:45:58
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 18 Jul 2017 14:46:25 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ale ... albo jakos dziwnie blokuja, albo ja nie doroslem do
    > nowoczesnych przegladarek/sieci.

    Bo?

    --
    Marek