  • 1. Data: 2017-07-12 20:34:09
    Temat: mBank - sa pieniadze a historii brak
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    Mam konto w mB przemigrowane z Multi do ktorego sa aktywne powiadomienia
    sms. Jakis czas temu po otrzymaniu sms o przelewie przychodzacym
    chcialem sprawdzic pewne dane przelewu i przeslac je mailem. Po
    otrzymaniu sms szybko sie loguje do serwisu internetowego, saldo na
    koncie sie zgadza z tym z sms wiec zadowolony klikam na historie a tu
    zonk. Przelewu w historii nie ma. Czyli mam pieniadze na koncie ale nie
    wiem za co i od kogo :) Od tamtego czasu sprawdzalem to kilkukrotnie i
    efekt taki sam. Przez pewien czas widac poprawne saldo ale nie widac
    historii. Oczywiscie po jakims czasie (ok. 1h) sytuacja sie normuje i
    historia dziala normalnie.
    Podobny efekt mialem kiedys w innych bankach ktore przenosily do
    Internetu jakies stare systemy i tam tez nie zawsze w Internecie
    pokazywalo cala prawde ale nie przypominam soie takiej sytuacji na
    starym systemie mBanku czy Multi.
    Czy ktos zaobserwowal podobne zachowanie?

    Pozdrawiam,
    Marcin

    ---
    Ta wiadomoĹ>Ä? e-mail zostaĹ,a sprawdzona pod kÄ...tem wirusĂłw przez oprogramowanie
    AVG.
    http://www.avg.com

  • 2. Data: 2017-07-12 20:37:44
    Temat: Re: mBank - sa pieniadze a historii brak
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Marcin <n...@n...com> writes:

    > Witam
    [...]
    > starym systemie mBanku czy Multi.
    > Czy ktos zaobserwowal podobne zachowanie?

    Tak. Przyzwyczaj się.
    KJ

    Polbank - polski oddział, grecki bank, czeski film

  • 3. Data: 2017-07-12 21:31:45
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A magiczne "zmień widok" nie pomaga?

  • 4. Data: 2017-07-12 22:37:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 12 Jul 2017 20:34:09 +0200, Marcin <n...@n...com> wrote:
    > Czy ktos zaobserwowal podobne zachowanie?

    tak, kliknij "zmień widok" w historii, by zobaczyć prawdziwą historię
    a nie wodotryski, które aktualizują się z opóźnieniem.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2017-07-13 13:31:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-07-12 o 20:34, Marcin pisze:

    > historii. Oczywiscie po jakims czasie (ok. 1h) sytuacja sie normuje i

    Też to zauważyłem (przychodzi powiadomienie z aplikacji o przelewie, ale
    nie widać go w historii), ale - zdaje się - stan ten trwał trochę krócej
    niż 1 godzina. Taki ficzer widocznie - aplikacja szybciej informuje, niż
    się "załaduje" wyciąg.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2017-07-14 17:10:20
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-13 13:31, Liwiusz pisze:

> [...]
    > nie widać go w historii), ale - zdaje się - stan ten trwał trochę krócej
    > niż 1 godzina. Taki ficzer widocznie - aplikacja szybciej informuje, niż

    2 dni temu robiłem przelew przez WWW. Kasa zeszła, stan środków się
    zmienił a w historii ani śladu po wykonanym przelewie. Do tej pory po
    kilkudziesięciu sekundach pojawiała się operacja w widoku historii
    (niezależnie od magicznego "zmień widok"), a teraz lipa...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2017-07-14 18:45:00
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-14 17:10, Krystek pisze:

> [...]
    > kilkudziesięciu sekundach pojawiała się operacja w widoku historii
    > (niezależnie od magicznego "zmień widok"), a teraz lipa...

    Doprecyzowując swoją wypowiedź: operacja w historii pojawiała się po
    pewnym czasie, a nie - jak to bywało do tej pory - prawie od razu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2017-07-16 21:01:59
    Od: Marcin <n...@n...com>

    W dniu 2017-07-12 o 22:37, Marek pisze:

    > tak, kliknij "zmień widok" w historii, by zobaczyć prawdziwą historię a
    > nie wodotryski, które aktualizują się z opóźnieniem.

    Niestety, w starym widoku historii tez trzeba poczekac na widocznosc
    operacji...

    Pozdrawiam,
    Marcin

    ---

  • 9. Data: 2017-07-16 21:05:26
    Od: Marcin <n...@n...com>

    Witam

    > A magiczne "zmień widok" nie pomaga?

    Niestety:(

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 10. Data: 2017-07-17 15:46:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    To ile musisz czekać na pojawienie się operacji w obu widokach?
    I czy pojawia się najpierw w jednym, czy jak już, to w obu na raz?
    Ja mam w tej grze komputerowej (bo ST mBąka inaczej nazwać się nie da) inaczej - w
    ogóle nie mam widoku "fikuśnego" - jedynie komunikat "Przykro nam, usługa jest w tej
    chwili niedostępna." - zaś w "zmień widok" przelew pojawił się nie później niż pół
    godziny od przyjścia (o 15 saldo jeszcze nie wzrosło, o 15:30 był już i wzrost salda
    i przelew w historii).
    mB nie jest poważny, dziwię się ludziom, dla których to jest główny bank - ale cóż,
    gusta są różne. Trzymam go tylko dla darmowej debetówki - mam eKonto mobilne na
    "starych" warunkach. No i jeszcze druga zaleta, czyli duża pula bankomatów z
    bezpłatnych blikiem - ale jakbym nie miał też debetówki, to bym sobie chyba z tym
    starym wrogiem dał spokój i wypróbował np. ing albo milka - bo póki co mam 6 banków i
    to już jest przydużo.