  • 1. Data: 2017-07-10 19:43:38
    Temat: serwis internetowy citi
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    Czy on tak wyglada dla wszystkich?
    http://i.imgur.com/8UIP5ym.png
    Po co to "citi priority", jak nie mam u nich konta tylko zwykla darmowa KK?

  • 2. Data: 2017-07-10 21:17:03
    Temat: Re: serwis internetowy citi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Chyba wszyscy tak mają.
    Wydaje mi się, że jak się ten nowy serwis pojawił, to miewałem też wersję w kolorze
    niebieskim, a nie taką granatową jak ta niby priority.
    Myślałem, że zostało mi to priority po zamkniętym już koncie (bo w starym ST pojawiło
    się "citi priority" dopiero, jak założyłem to konto, przy samej KK - mimo, że gold -
    nie było - i też się chyba zrobił trochę bardziej ciemnoniebieski) - ale u żony jest
    tak samo (chyba że to sprawka cookies), mimo że nigdy konta w citku nie miała, ma
    tylko KK dodatkową do mojej.