  • 1. Data: 2017-07-06 20:30:41
    Temat: Citi -- logowanie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Czy szanowne Panie i szanowni Panowie [do tej pory
    były tu tylko siostry... wszystko ma gdzieś tam
    swój kres...] nie mają trudności w logowaniu się
    do Citi? Od czerwca nie mogę zalogować się tam,
    lub mogę zalogować się, ale nie mogę zlecić przelewu...
    [nie o to chodzi, że mnie przelewa się, ale jednak...]

  • 2. Data: 2017-07-07 09:40:09
    Temat: Re: Citi -- logowanie
    Od: b...@o...pl

    Od kilku miesięcy mam kk Simplicity i nigdy nie miałem problemów z logowaniem do ich
    systemu (nawet dzisiaj).

  • 3. Data: 2017-07-07 18:22:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <b...@o...pl> 4...@g...co

    : Od kilku miesięcy mam kk Simplicity i nigdy nie
    : miałem problemów z logowaniem do ich systemu
    : (nawet dzisiaj).

    Możesz podać link do logowania?
    U mnie jest tak:

    https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JPS/portal/Signo
    nLocaleSwitch.do?locale=pl_PL&device=desktop

    Ta witryna jest nieosiągalna
    Serwer www.citibankonline.pl potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź.
    Check your internet connection.
    Check any cables and reboot any routers, modems, or
    other network devices you may be using.
    If it is already listed as a program allowed to access
    the network, try removing it from the list and adding it again.
    Jeśli używasz serwera proxy...
    Check your proxy settings or contact your network administrator
    to make sure the proxy server is working. If you don't believe
    you should be using a proxy server:

    Zleciłem wczoraj zapłacenie za światełko via
    aplikacja mobilna -- przelew wisi jako oczekujący...

    Próbowałem (rzecz jasna) różnych adresów WWW...
    U mnie żadnych proxy[macji] nie ma, ale może po
    drodze jakieś są, o których nie wiem. :)

    Marmurów Citiego już w Białymstoku nie ma...
    [terakot, dywanów itd. -- też]

  • 4. Data: 2017-07-07 20:37:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 7 Jul 2017 18:22:25 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
> [...]
    > U mnie jest tak:
    >
    > https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JPS/portal/Signo
    nLocaleSwitch.do?locale=pl_PL&device=desktop

    Tablet jakis ?
    https://www.citibankonline.pl/apps/auth/signin/

    Tu prowadzi ze strony www.citibank.pl

    Usiluje jakiegos Flasha zaladowac - moze to to ?

    Proxy, routery, zapory ...

    J.

  • 5. Data: 2017-07-07 22:02:58
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Możesz podać link do logowania?
    > U mnie jest tak:
    >
    > https://www.citibankonline.pl/PLGCB/JPS/portal/Signo
    nLocaleSwitch.do?locale=pl_PL&device=desktop

    > Ta witryna jest nieosiągalna

    Eneuelu - u mnie jest osiągalna
    i loguje się bez problema do swojej KK
    Mam ale prawie nie używam - podobnie jak znajomy wielebny ;)

    I użyłem wklejonej linki - żeby była pomroczność jasna ..

  • 6. Data: 2017-07-07 23:53:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" ojopdi$ccm$...@n...news.atman.pl

    > Eneuelu - u mnie jest osiągalna
    > i loguje się bez problema do swojej KK
    > Mam ale prawie nie używam - podobnie jak znajomy wielebny ;)

    > I użyłem wklejonej linki - żeby była pomroczność jasna ..

    Nadal nieosiągalna. Miałem sprawdzić via ,,stacjonarny'',
    ale zapomniałem... Być może Citi nie trawi dziewictwa?...

    https://www.youtube.com/watch?v=u3ddO73cYt0

  • 7. Data: 2017-07-08 20:01:49
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." ta217gl29pv0$.3g9o02r2hn52$....@4...net

    > Tablet jakis ?

    Tab[ulator]niech padł na polu chwały...
    Po Monsterze był najgorszym moim zakupem urządzenia z Androidem.
    BTW -- z niecierpliwością wyczekuję chwili, gdy odpalę A7Nougata
    na VBoxie -- tymczasem brak mi pamięci...

    -=-

    Szanowny Panie,

    Na wstępie pragnę serdecznie przeprosić za wszelkie niedogodności,
    na jakie został Pan narażony podczas korzystania z serwisu Citibank
    Online. Z przykrością informuję, że zaobserwowaliśmy utrudnienia ze
    zlecaniem przelewów do odbiorcy: Opłata rachunków kartą kredytową.
    Problem jest obecnie analizowany.

    Jednocześnie pragnę dodać, że powyższy przelew może zostać zlecony
    na infolinii CitiPhone, bez dodatkowych opłat, po powołaniu się na
    błąd systemowy w serwisie Citibank Online.

    Z poważaniem,

    Kamil Charmuszko

    Specjalista ds. Bankowości Elektronicznej

    Zespół Obsługi Citibank Online

    Citi Handlowy
    Bank Handlowy w Warszawie S.A.
    Goleszowska 6
    01-260 Warszawa 42
    T +48 (22) 692 24 84 (CitiPhone) F +48 (22) 690 20 66

    Bank Handlowy w Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie,
    ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa, zarejestrowany przez
    Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
    Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 000 000 1538;
    NIP 526-030-02-91; wysokość kapitału zakładowego wynosi 522.638.400
    złotych, kapitał został w pełni opłacony.

    [w pełni opłacony? -- chyba przez Obamę! ale już nie ma Waszego protektora...
    to znaczy -- jest, ale nie na stanowisku prezydenta USA! wiem, bo właśnie
    widziałem nowego, w Hamburgu... nowego prezydenta, nie protektora]

    -=-

    TV chyba zmniejsza [Emitel zmniejsza?] moc promieniotwórczą -- musiałem
    wywalić TAPa z drutu 75?, by cieszyć się [jakże nudną] DVB-T... TAP ów
    zabierał 4dB z wyjścia TV. Zamiast tego TAPa mam teraz łączkę, mufkę,
    eF z dwóch stron... [zaraz zaczną -- why eF, zamiast Pe?] Co jeszcze
    mam uczynić? Umyć antenę?!

  • 8. Data: 2017-07-09 20:57:15
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Próba generalna przed sierpniowym wyłączeniem - żeby zniechęcić wstępnie?
    Albo im się miesiące pomyliły ;>

  • 9. Data: 2017-07-10 03:15:05
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" d...@g...co

    : Próba generalna przed sierpniowym wyłączeniem - żeby
    : zniechęcić wstępnie? Albo im się miesiące pomyliły ;>

    Najwyraźniej nie trawią Dziewictwa.

    Przestawiłem tylko S-V-S, ale chyba wynik jest jasny:

    - via stacjonarny jest OK
    - via Virgin brak porozumienia ;)
    - via stacjonarny jest OK

    Chyba net komórkowy nie jest mile widziany w Citi.
    Getin żąda dodatkowych potwierdzeń (SMS) w czasie
    logowania via Virgin.

    Na stacjonarny net nie mam co liczyć w najbliższej
    przyszłości -- po przeszlifowaniu przewodu robotnicy
    opuścili rusztowanie i diabli wiedzą, kiedy powrócą do
    roboty a póki nie skończyli, wolę nie ryzykować ponownego
    wieszania i podłączania hybrydy dającej mi net ,,stacjonarny''...

    Trudno winić Citiego za błędy na łączach.

    Poza problemami takimi jak z Citim i Getinem -- jest OK.

    Telefon (pracujący jako HotSpot) grzeje się a jego
    akumulator szybko traci energię...

    Pomoc Virgin Mobile przybyła w samą porę!