  • 1. Data: 2017-07-07 20:47:39
    Temat: BIK leci w kuleczki
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    Nagmerali srogo przy informacji ustawowej. Wczesniej mialem prawie 50 stron. Teraz 6.
    Przy czym pierwsza to bzdury i paragrafy, a pozniej teksty w stylu:

    "5. MBANK WYDZIAŁ BANKOWOŚCI ELEKTRONICZNEJ przekazał informacje o zobowiązaniu Karta
    kredytowa, udzielonym na podstawie umowy zawartej w dniu 11.03.2002 r. na kwotę
    54.000 PLN.
    Pozostająca do spłaty kwota kapitału wraz z odsetkami wynosi: 12.345 PLN. Data, na
    jaką dane przekazane do BIK są aktualne to 07.07.2017 r. Zobowiązanie jest w trakcie
    spłaty. Opóźnienia w spłacie zobowiązania: ostatnia aktualizacja - nie odnotowano,
    poprzednio - nie odnotowano."

    albo

    "28. W dniu 16.10.2016 r. o godz. 04:39, w odpowiedzi na zapytanie, BIK przekazał
    Pana dane do DABA CENTRALA. Podmiot pytający otrzymał informację o historii
    kredytowej."

    0 tabelek, 0 szczegolow. Kupa.

  • 2. Data: 2017-07-07 22:15:09
    Temat: Re: BIK leci w kuleczki
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    neoniusz <n...@g...com> writes:

    [...]
> [...]
    Pana dane do DABA CENTRALA. Podmiot pytający otrzymał informację o historii

    No. Cos mi się wydaje, że odżałuję 10PLN na indywidualną skargę do GIODO
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Samsung Wave to badziewie ...

  • 3. Data: 2017-07-09 21:56:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

> [...]
    kredytowej."

    > No. Cos mi się wydaje, że odżałuję 10PLN na indywidualną skargę do GIODO

    Wysmarowałem do BIK takie coś:
    Dobry wieczór.
    Parę dni temu pobrałem z Państwa serwisu raport który nazywają Państwo
    "informacją ustawową" (w załączeniu).
    Niestety jest to nazwa mocno na wyrost. Ustawa o ochronie danych
    osobowych w art.32 mówi o podaniu "treści danych", nie "wyciągu",
    "zestawieniu" czy "streszczeniu" posiadanych danych.

    W związku z powyższym domagam się, w terminie pozostałym na sporządzenie
    odpowiedniej informacji tj. do dnia 12 lipca udostępnienia mi raportu
    spełniającego ustawowe wymagania. Raport może być w formie
    elektronicznej w Państwa serwisie.
    Nie liczę, że po dobroci coś zrobią, ale nie będą mogli mówić, że nie
    wiedzieli :)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Good night, Austin, Texas, wherever you are!

  • 4. Data: 2017-07-10 18:40:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-07-09 o 21:56, Kamil Jońca pisze:

> [...]
    > elektronicznej w Państwa serwisie.
    > Nie liczę, że po dobroci coś zrobią, ale nie będą mogli mówić, że nie

    Pełny, darmowy raport możesz sobie pobrać bazpłatnie raz na pół roku, Na
    stronie BIK.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-07-11 02:00:10
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-07 22:15, Kamil Jońca pisze:
    > neoniusz<n...@g...com> writes:
    >
    > [...]
    Pana dane

    > No. Cos mi się wydaje, że odżałuję 10PLN na indywidualną skargę do GIODO

    Samo żądanie kasy za zgłaszanie spraw do GIODO to kur...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 6. Data: 2017-07-11 07:59:41
    Od: neoniusz <n...@g...com>

    On Tuesday, July 11, 2017 at 3:17:48 AM UTC+2, Animka wrote:

> [...]
    kredytowej."

    > Pełny, darmowy raport możesz sobie pobrać bazpłatnie raz na pół roku, Na

    W nowym panelu juz nie ma czegos takiego jak "pelny" raport.

  • 7. Data: 2017-12-28 11:24:28
    Od: MK <m...@i...pl>

    W dniu niedziela, 9 lipca 2017 21:57:03 UTC+2 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> [...]
    > elektronicznej w Państwa serwisie.
    > Nie liczę, że po dobroci coś zrobią, ale nie będą mogli mówić, że nie

    Czesc. Powracam do starego watku, bo sam czekam na informacje ustawowa. Dostales
    jakas odpowiedz? A może cos się zmienilo i przywrócili stary wzor?
    W ogole to oczekiwanie na udostepnienie raportu przez 30 dni jest co najmniej
    wątpliwe etycznie, bo po miesiącu dostaje się nieaktualny raport (jest generowany z
    dniem zlozenia wniosku, ale udostępniany do pobrania po 30 dniach).

    Pozdrawiam
    MK

  • 8. Data: 2017-12-28 12:55:22
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    MK <m...@i...pl> writes:

    > Czesc. Powracam do starego watku, bo sam czekam na informacje ustawowa. Dostales
    jakas odpowiedz? A może cos się zmienilo i przywrócili stary wzor?

    BIK mi odpisał, że wszytko jest OK zrobili to w trosce o czytelność.
    NIestety nie miałem na razie czasu, żeby złożyć skargę do GIODO.
    KJ

    Ambition is a poor excuse for not having sense enough to be lazy.
    -- Charlie McCarthy