  • 21. Data: 2007-04-19 14:45:51
    Temat: Re: Hakerzy okradają konta Inteligo
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > jak juz ci ukradnie to sam sobie wezmie te 500 funtów :)

    Jak powiada pismo - "godzien jest robotnik zaplaty swojej" :-)

    A tak na powaznie - gazety smaruja jakies bzdety o hakerach, ludzie sie
    boja, a przeciez minimum zdrowego rozsadku przy korzystaniu z mozliwosci
    bankowania onlajn jest lepsze niz najbardziej skomplikowany token..
    Przynajminej tak mi sie wydaje.

    Pozdro,

  • 22. Data: 2007-04-19 15:29:32
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Jeżeli nie znasz prawdziwego znaczenia pewnych słów
    > to ich po prostu nie używaj...

    Wiesz jak najłatwiej stracić reputację?
    Pisząc krytykanckie posty z takimi 'kfiatkami':

    >ofiara ma już na komputerze pomątowane trojany ...

    MSPANC ;-P
    Kto mieczem wojuje ... ;-)))

  • 23. Data: 2007-04-19 18:40:11
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Blondynka i koniec. Czytaj mój drugi list - to zwyczajne lenistwo i
    > lekceważenie ostrzeżeń umieszczanych przez banki NA STRONACH LOGOWANIA

    no, ale przeciez (ponoc) podmienili strone logowania,
    wiec pewnie usuneli teksty typu "sprawdz certyfikat" :)