  • Data: 2020-11-27 15:43:13
    Temat: Gwałt niech się gwałtem odciska!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    3 minuty przed południem zleciłem zamknięcie konta w Getin...
    3 minuty po południu BNP Paribas zagroził mi zamknięciem
    konta, jeśli w ciągu miesiąca nie obrócę...

    Zmowa jaka czy co?...

    [przed laty nie zamknąłem, bo byłem o to usilnie proszony... mimo
    złego potraktowania przez Paribas (ignorowano moje ostrzeżenia, co
    poskutkowało stratą godziny mego życia na kilka godzin przed mym
    wyjazdem do Wieńca -- czego efektem było moje niewyspanie się...)
    nie zamknąłem, pomny wcześniejszych usilnych próśb... a tu takie coś...]

    Dziś jeszcze chcę zamknąć konta matki -- w Getin i w Santanderze...

    [gdy ksiądz Jegierski upominał się o swój szmal u Kornela Morawieckiego,
    babcia owego księdza została napadnięta przez znanych sprawców, którzy
    doprowadzili do potłuczenia głowy i połamania ręki tejże kobiety a szpital
    odmówił poskładania połamanej... w efekcie przyspieszono zgon kobiety...
    lepiej nie drażnić pana premiera -- zwłaszcza w państwie prawa
    i sprawiedliwości dziejowej...]

    --