  • Data: 2020-11-27 17:20:16
    Temat: Re: Gwałt niech się gwałtem odciska!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 5fc1218e$0$522$6...@n...neostrada.pl

    > A nie ustawa ?

    Taka precyzyjna ustawa? Co do minuty?!
    [zaczynam wierzyć w dobroć zmiany, skoro parlament
    potrafi tak dokładnie odmierzać czas w swych ustawach...]
    Wet za wet? [z Pisma świętego czy z Ody do młodości?...
    innymi słowy -- państwo klerykalne czy romantyczne?...]

    > Kiedy byla ostatnia operacja w BNP ?

    Być może minęły od tamtej pory więcej niż 3 minuty... ;)

    -=-

    - wypowiedzenie umowy w Getin:
    - loguję się, klikam w to i owo, podaję SMS i ósz
    - wypowiedzenie umowy w Santanderze:
    - dzwonię do Santandera, podaję (koniecznie) Pesel,
    imię i nazwisko, czekam (do 24 godzin, być może
    do poniedziałku, bo jest długa kolejka) na zwrotny
    telefon z banku...

    [wiadomo, kto rządzi a kto jest na celowniku władzy...]

    Jest pandemia? -- seniorom (chcę zamknąć konto matce)
    nie wolno wychodzić na zewnątrz?...

    Około 15 godziny dzwoniłem -- powiedziano mi, że mam czas do 18 godziny...
    Około 17 godziny dzwoniłem -- powiedziano mi, że być może oddzwonią w poniedziałek...

    -=-

    Wracając do rzekomej ustawy -- jeśli rzeczywiście muszą zamykać
    martwe konta, konto matki nie było obracane od lat... Może więc
    tego:
    http://www.eneuel.w.duna.pl/wyciagi/wyciagi.htm
    konta już nie ma?...

    --