  • 1. Data: 2012-11-28 18:41:31
    Temat: Mille 6.5% na KO. Haki?
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    Wo liegt der hund begraben?
    (bo jakoś w "normalne" 6.5 na KO nie wierzę...)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 2. Data: 2012-11-28 18:58:19
    Temat: Re: Mille 6.5% na KO. Haki?
    Od: TrzyLinie <t...@U...pl>

    W dniu 2012-11-28 18:41, SQLwiel napisał(a):
    > Wo liegt der hund begraben?
    > (bo jakoś w "normalne" 6.5 na KO nie wierzę...)

    Tylko do 25 tysięcy. Tylko do końca roku. Tylko dla nowych środków, data
    graniczna to 27 września 2012 r.

    --
    TrzyLinie

  • 3. Data: 2012-11-28 19:06:54
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-28 18:58, TrzyLinie pisze:

    > Tylko do 25 tysięcy. Tylko do końca roku. Tylko dla nowych środków, data
    > graniczna to 27 września 2012 r.

    UPRZEJME TNX! (dużymi literami :) )
    (dobre i to)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-11-28 19:42:31
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-11-28 18:58, TrzyLinie pisze:
    > Tylko do końca roku. Tylko dla nowych środków, data
    > graniczna to 27 września 2012 r.

    Do końca roku trzeba wpłacić te nowe środki, aby były oprocentowane na
    promocyjnym poziomie przez 3 miesiące od ich wpłaty więc wpłacając nowe
    środki w sylwestra do końca marca mamy 6.5% dla tych środków.

  • 5. Data: 2012-11-29 17:43:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 28 Nov 2012 19:42:31 +0100, osa napisał(a):

    > Do końca roku trzeba wpłacić te nowe środki, aby były oprocentowane na
    > promocyjnym poziomie przez 3 miesiące od ich wpłaty więc wpłacając nowe
    > środki w sylwestra do końca marca mamy 6.5% dla tych środków.

    Nie chce mi się grzebać ale z tego co pamiętam, nie można założyć samego
    KO. Dobrze pamiętam?

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-11-29 17:52:39
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-29 17:43, xbartx pisze:

    > Nie chce mi się grzebać ale z tego co pamiętam, nie można założyć samego
    > KO. Dobrze pamiętam?

    Nie wiem :)
    Atutem Mille jest 3% MB na karcie przy CB na Orlenie i w Realu. Po to ma
    się tam konto. Pół roku temu zdaje się było 7% na KO i dlatego
    zakładaliśmy. Pół roku temu atutem były również HH i aukcje lokat, ale
    się zbiesili.
    Karta - jako bankomatowa jest bez prowizji we wszystkich krajowych
    bankomatach.
    Poza tym - to całkiem sensowne konto. Nie robić zleceń stałych (chyba
    1zł). W miarę wygodne logowanie. Dość szybko księgują elixiry.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 7. Data: 2012-11-29 18:46:20
    Od: osa <w...@p...fm>

    > Nie chce mi się grzebać ale z tego co pamiętam, nie można założyć samego
    > KO. Dobrze pamiętam?

    Dobrze pamiętasz, niestety trzeba mieć ROR bo tylko z RORu wpłacisz na
    KO. Ale mają ROR internetowy za który kilka miesięcy temu nie było
    opłat, więc pewnie nadal jest.

  • 8. Data: 2012-11-29 19:14:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 17:52:39 +0100, SQLwiel napisał(a):

> [...]
    > Poza tym - to całkiem sensowne konto. Nie robić zleceń stałych (chyba
    > 1zł). W miarę wygodne logowanie. Dość szybko księgują elixiry.

    No niby tak. Myślę, że samo KO by chyba trochę więcej ludzi mogło zbawić.
    Mnie to na pewno nie przyciągnie mimo tego 3% CB aż tak daleko w to nie
    brnę, żeby za tymi kilkadziesiąt zł latać co miesiąc po jakiś stacjach
    etc. to już wolę się pokręcić i zdjęcia porobić albo na siłkę pójść -
    suma summarum osobiście lepiej na tym wyjdę he he.

    --
    xbartx

  • 9. Data: 2012-11-29 19:26:58
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-11-29 19:14, xbartx pisze:

> [...]
    > etc. to już wolę się pokręcić i zdjęcia porobić albo na siłkę pójść -
    > suma summarum osobiście lepiej na tym wyjdę he he.

    Oj-tam ch.j tam...
    Idziesz (jedziesz!) na siłkę, stracisz pół godziny na dojazd, zapłacisz
    dychę za wejście, zciorasz się i co Ci po tym?

    W alternatywie: kulniesz się rowerem na Orlen, stracisz kwadrans, kupisz
    sobie schłodzone piwo, zyskasz 6zł, piwo wypijesz po drodze (jedno piwo
    nie przekracza 0.2 oo/o, nie w ciągu godziny), a i może kogoś
    interesującego poznasz... ;)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 10. Data: 2012-11-29 20:48:58
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 listopada 2012 19:26:58 UTC+1 użytkownik SQLwiel napisał:

> [...]
    > sobie schłodzone piwo, zyskasz 6zł, piwo wypijesz po drodze (jedno piwo
    > nie przekracza 0.2 oo/o, nie w ciągu godziny), a i może kogoś

    Obaj źle robicie. Powinno być tak:
    Pakuję bety, wsiadam na rower, jadę na siłkę. Po drodze mam Orlen. Kupuję batona
    (przed treningiem siłowym dobrze jest podnieść sobie poziom glukozy), biorę cashback
    i bogatszy o 6 zł jadę poćwiczyć :)