  • 1. Data: 2013-08-10 21:14:30
    Temat: Zwrot 1% za transakcje kartowe w Meritum
    Od: r...@g...com

    Witam, dostaliście zwrot za transakcje kartą debetową w meritum za lipiec 2013.
    Termin jest do 10-go, do tej pory kasa wracała dzień wcześniej a w tym miesiącu nie
    dostałem. Oczywiście warunki spełnione, napisałem nawet maila, ale przyjdzie mi
    czekać pewnie do poniedziałku na odpowiedź.

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2013-08-12 12:38:44
    Temat: Re: Zwrot 1% za transakcje kartowe w Meritum
    Od: r...@g...com

    Problem po stronie banku, sprawa załatwiona pozytywnie.