  • 11. Data: 2015-01-20 21:35:26
    Temat: Re: Getin up - co dalej? KK czy zamkniecie?
    Od: m...@g...com

    No teraz to mnie rozwalili.
    Karty kredytowej i tak mi nie dadza, bo zbyt wysokie ryzyko - na konto wplywala mi
    tylko czesc wynagrodzenia - 1000 zl, bo tyle chcieli. :>

    No to żegnaj Getinie.

    M.

  • 12. Data: 2015-01-21 12:42:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
> [...]
    >Karty kredytowej i tak mi nie dadza, bo zbyt wysokie ryzyko - na
    >konto wplywala mi tylko czesc wynagrodzenia - 1000 zl, bo tyle

    Kiedys tak sie pozegnalem z marmurkiem.
    Trzymala mnie tam w zasadzie tylko KK. Ale kolejnej juz wydac nie
    chcieli, bo na konto wplywalo tylko tyle aby splacic.
    Co im nie przeszkodzilo pobrac prowizji za wydanie :-)

    J.