  • 1. Data: 2014-11-26 02:00:35
    Temat: mBank i nowy interfejs - skrócone opisy (etykietki) rachunków odbiorców
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Czy da się gdzieś na liście rachunków w książce odbiorców dla
    konkretnego rachunku przypisać skrócony opis? Bo widzę, że opisy
    (etykietki typu "mama", brat", "wujek", "gazownia", "weterynarz"), które
    sobie ustawiłem w starym interfejsie dla konkretnych rachunków zostały
    przekopiowane do nowego interfejsu, ale dodać się ich do nowych
    rachunków nie da. Tak więc gdy pokazuje się lista z nazwami odbiorców to
    mam np. 3 Janów Kowalskich a przy każdym numer rachunku (żeby to ja
    pamiętał, który jest do czego). Da się tak?

    K.

    PS: A po zalogowaniu mBank uraczył mnie takim komunikatem z mGry:
    Przybyszewski - Zacząłeś bywać regularnie na salonach. Na pewno już
    widzisz, że korzystanie z nowego serwisu mBanku to prawdziwa poezja!

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2014-11-26 12:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Krystek s...@k...art.pl ...

    > PS: A po zalogowaniu mBank uraczył mnie takim komunikatem z mGry:
    > Przybyszewski - Zacząłeś bywać regularnie na salonach. Na pewno już
    > widzisz, że korzystanie z nowego serwisu mBanku to prawdziwa poezja!

    Ja to nawet jakies odznaczenie dostałem - czy tylko mi to wydaje się czyms
    conajmniej zenującym?

  • 3. Data: 2014-11-26 13:18:34
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przy każdym numer rachunku (żeby to ja pamiętał, który jest do czego). Da

    Przy numerze rachunku masz strzałkę "rozwiń szczegóły", potem "edytuj" i w
    pierszym okienku wpisujesz co uważasz.

    Agnieszka