  • 1. Data: 2014-11-25 13:41:27
    Temat: Idea - wiesza przeglądarkę.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Przy pierwszym otwarciu strony logowania w Idea Banku wiesza mi na
    kilkanaście sekund przeglądarkę. Obojętne czy otwieram stronę logowania
    firefoxem czy IE, to pierwsze otwarcie tej strony po uruchomieniu
    komputera zawsze powoduje wieszanie się kilku- kilkusekundowe przeglądarki.

    Czy ktoś też tak ma?

  • 2. Data: 2014-11-25 13:57:04
    Temat: Re: Idea - wiesza przeglądarkę.
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2014-11-25 o 13:41, wiatrak pisze:
> [...]
    > firefoxem czy IE, to pierwsze otwarcie tej strony po uruchomieniu
    > komputera zawsze powoduje wieszanie się kilku- kilkusekundowe przeglądarki.

    #SOA1

    --
    http://monter.fm/

  • 3. Data: 2014-11-25 22:08:05
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

> [...]
    > firefoxem czy IE, to pierwsze otwarcie tej strony po uruchomieniu
    > komputera zawsze powoduje wieszanie się kilku- kilkusekundowe przeglądarki.

    Nie wygląda by ta strona mogła powodować zauważalne obciążenie systemu,
    sprawdź czy jakiś proces nie zajmuje wtedy więcej zasobów.
    Koniecznie sprawdziłbym co jest przyczyną, bo może nią być infekcja.

  • 4. Data: 2014-11-26 01:30:08
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-25 13:41, wiatrak pisze:
> [...]
    > firefoxem czy IE, to pierwsze otwarcie tej strony po uruchomieniu
    > komputera zawsze powoduje wieszanie się kilku- kilkusekundowe przeglądarki.

    Sprawdź, czy masz zaktualizowaną wersję Flasha i Javy w systemie.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2014-11-26 19:07:35
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 01:30, Krystek pisze:

    > Sprawdź, czy masz zaktualizowaną wersję Flasha i Javy w systemie.

    Jeśli dobrze widzę to ta strona nie zawiera takich komponentów.

  • 6. Data: 2014-11-26 19:35:04
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-26 19:07, MarcinF pisze:

    > Jeśli dobrze widzę to ta strona nie zawiera takich komponentów.

    Może i nie ma, ale jeśli otwiera nie tylko samą stronę banku, a ma
    jeszcze otwarte inne strony w innych zakładkach to może mu zmula? Na
    jego miejscu sprawdziłbym stronę banku w Chrome, który ma Flasha i moduł
    Javy wbudowane w przeglądarkę, no i w której każda strona to osobny
    proces, więc jedna strona nie powinna zmulać przeglądarki na niekorzyść
    innych.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 7. Data: 2014-11-26 20:06:06
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Próbowałem i tego. Nic się nie zmieniło. Dzieje się tak tylko przy
    pierwszym wejściu na stronę po włączeniu kompa. Jeżeli wejdę pierwszy
    raz (obojętne czy IE, czy Firefox) to następne wejście na tę stronę nie
    blokuje już żadnej z przeglądarek. Drugie wejście na stronę może się
    odbyć obojętne którą przeglądarką i wtedy już wszystko jest w porządku.
    Blokuje zawsze przy pierwszym wejściu po uruchomieniu komputera.

  • 8. Data: 2014-11-26 20:08:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiatrak <w...@y...pl> writes:

> [...]
    [...]

    > Blokuje zawsze przy pierwszym wejściu po uruchomieniu komputera.

    Na moje to problemy z DNS.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2012/06/24/hiena/

  • 9. Data: 2014-11-26 20:25:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2014-11-26 20:06, wiatrak pisze:

> [...]
    > odbyć obojętne którą przeglądarką i wtedy już wszystko jest w porządku.
    > Blokuje zawsze przy pierwszym wejściu po uruchomieniu komputera.

    Może jakiś AdBlock albo coś miesza? Ja bym na Twoim miejscu sprawdził
    jednak system, czy jakiegoś szkodnika nie złapał. Sprawdź tym: CWShredder.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2014-11-26 20:28:03
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2014-11-26 o 20:08, Kamil Jońca pisze:

    > Na moje to problemy z DNS.

    można sprawdzić wynik polecenia: nslookup secure.ideabank.pl
    ewentualnie zobaczyć czy coś zmienia skonfigurowanie w systemie innego
    serwera dns